Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedätkö yhtään mielenterveysongelmaista huippukuntoista ihmistä.

Vierailija
14.11.2012 |

kroppansa hyvännäköiseksi treenannutta paljon urheilevaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico-Petterin 13v olisi jo oltava näin arki-iltana nukkumassa eikä täällä provoja tehtailemassa...

Vierailija
2/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi on kontrollifriikki ja terveysintoilija. Mielenterveysongelmana se, että nuo piirteet rajoittaa sen normielämää ja on aika neuroottinenkin.

Pääosin urheilevat tuttun ovat kyllä hyvin terveitä myös psyykeltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan mielenterveydeltään ihan ok?

Vierailija
4/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä.En kuitenkaan ole trimmannut kroppaa äärimmilleen, mutta mulla on tosi hyvä kunto.

Viimeksi kun olin metsässä ja vielä eksyneenä,

noin 8 tuntia, ei tuntunut missään.

Vierailija
5/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen. En ole kontrollifriikki, mutta

päivittäiset liikuntaharrastukset lievittävät ahdistusta, auttavat rentoutumaan ja nukkumaan ilman lääkitystä.

Vierailija
6/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä.En kuitenkaan ole trimmannut kroppaa äärimmilleen, mutta mulla on tosi hyvä kunto.

Viimeksi kun olin metsässä ja vielä eksyneenä,

noin 8 tuntia, ei tuntunut missään.

Vierailija
7/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico-Petterin 13v olisi jo oltava näin arki-iltana nukkumassa eikä täällä provoja tehtailemassa...

Vierailija
8/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini hankki liikuntariippuvuuden lääkkeeksi masennukseen. Seurauksena hyvä kroppa ja riippuvuus, eli masentui aina jos ei pariin päivään päässyt puntille. Nykyään ottaa rennommin ja on ihan ok, mutta tuskin enää mikään "huippukuntoinen".

Toinen kaverini kärsii ilmeisesti masennuksesta, mutta ei puhu siitä. Käyttäytyy joskus aika sekopäisesti, selvästi tunnepuolen ongelmia ja ehkä jonkinlaisia harhoja. Suhtautuu elämään jonkinlaisena pitkänä kärsimys- ja itsekuriprojektina, jonka päässä odottaa ehkä joku saavuttamaton täydellisyys. Urheilee säännöllisesti, vaikka kärsii siitä. Ja on hyväkuntoinen ja -kroppainen.

Kolmas kaverini on sen enempää erittelemättä ihan hullu. Ei tietääkseni harrasta mitään urheilua, mutta saa työnsä puolesta ja muutenkin niin paljon arkiliikuntaa, että on silti erittäin hyväkuntoinen ja -kroppainen.

Neljäs kaverini on urheiluhullu, eli nauttii liikunnasta ja on antanut sen muodostua elämänsä pääsisällöksi. Mutta on hänellä myös mielenterveysongelmaa jos jonkinlaista, ainakin masennusta, ja olen aika varma että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö.

Enempää ei nyt tule mieleen.

Vierailija
9/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini hankki liikuntariippuvuuden lääkkeeksi masennukseen. Seurauksena hyvä kroppa ja riippuvuus, eli masentui aina jos ei pariin päivään päässyt puntille. Nykyään ottaa rennommin ja on ihan ok, mutta tuskin enää mikään "huippukuntoinen".

Toinen kaverini kärsii ilmeisesti masennuksesta, mutta ei puhu siitä. Käyttäytyy joskus aika sekopäisesti, selvästi tunnepuolen ongelmia ja ehkä jonkinlaisia harhoja. Suhtautuu elämään jonkinlaisena pitkänä kärsimys- ja itsekuriprojektina, jonka päässä odottaa ehkä joku saavuttamaton täydellisyys. Urheilee säännöllisesti, vaikka kärsii siitä. Ja on hyväkuntoinen ja -kroppainen.

Kolmas kaverini on sen enempää erittelemättä ihan hullu. Ei tietääkseni harrasta mitään urheilua, mutta saa työnsä puolesta ja muutenkin niin paljon arkiliikuntaa, että on silti erittäin hyväkuntoinen ja -kroppainen.

Neljäs kaverini on urheiluhullu, eli nauttii liikunnasta ja on antanut sen muodostua elämänsä pääsisällöksi. Mutta on hänellä myös mielenterveysongelmaa jos jonkinlaista, ainakin masennusta, ja olen aika varma että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö.

Voi saatana!

Vierailija
10/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis pidät kirjaa kuinka hullu kukin on juuri nyt, jonka lisäksi teet yhteenvetoja aiempiin tasoihin ja kuinka reipas hölkkä on nyt lisännyt tai jopa vähentänyt tasoja. Mä sanoisin että toivottavasti sulla on taulukossasi vielä yksi sarake jäljellä, itsellesi.

Vierailija
11/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja narsistiset pershäiriöt lentelee ilmassa, niin pieni peiliin vilkaisu voisi olla paikallaan.

Vierailija
12/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis pidät kirjaa kuinka hullu kukin on juuri nyt, jonka lisäksi teet yhteenvetoja aiempiin tasoihin ja kuinka reipas hölkkä on nyt lisännyt tai jopa vähentänyt tasoja. Mä sanoisin että toivottavasti sulla on taulukossasi vielä yksi sarake jäljellä, itsellesi.

En ymmärrä, mitä tarkoitat... En pidä kirjaa enkä tunne useimpien kavereideni mielenterveysongelmia sen tarkemmin (mistä ihmeen tasoista sä oikein puhut?), mutta kyllähän sen nyt huomaa jos ei ihmisellä kaikki ole ihan kohdallaan. Koira koiran tuntee... Olen itsekin vähän hullu, ja ehkä sen takia viihdyn muiden hullujen seurassa. Mutta mä en ole huippukuntoinen hullu.

Vierailija
13/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on keskivaikea masennus, ja hän urheilee suorastaan pakkomielteisesti poistaakseen voimakasta ahdistusta.

Vierailija
14/18 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla pakkomielteet vaihtelivat. Muutaman vuoden urheili kuin hullu ja joi sangollisen verran vettä yhden yön aikana.. Oli uskomattoman laiha lihaskimppu silloin.

Vierailija
15/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi sinänsä kiinnostavaa tutkia, onko urheilijoissa enemmän tai vähemmän hulluja kuin muussa väestössä, mutta luulisi olevan itsestään selvää ettei mielenterveysongelmat ja urheilullisuus sulje toisiaan pois...

Vierailija
16/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuoli juurikin lenkkeillessä 40- vuotiaana. Sydän.

Vierailija
17/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulje pois mielenterveysongelmat!

Vierailija
18/18 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta olen nähnyt paljon mielenterveysongelmaisia.

Syömishäiriöisissä on paljon himotreenaajia. Taas esim.skitsofreenikot ovat epäliikunnallisia ns.terveeseen keskivertokansalaiseenkin verrattuna.

Ja masentunut ei välttämättä vain yksinkertaisesti jaksa huolehtia itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme