Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa fb:ssa "käyttäjätili passivoitu"?

Vierailija
14.11.2012 |

Onko henkilö poistanut minut kavereistaan vai lähtenyt facebookista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Passivoitu" on kyllä vähän huonoa suomea mutta luulisi siitä käyvän ilmi kuitenkin mitä se tarkoittaa...

Vierailija
2/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jokin aika sitten passivoin omani eli lopetin facebookin käytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähteä fb:sta? ap

Vierailija
4/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä kohta. Ketään ei kiinnosta mun asiani. Hyvin harvoin kukaan tykkää tai kommentoi. Kukaan ei ole tainnut edes huomata mun tyhjentäneen seinäni, luulen että menisi todella kauan, ennen kuin kukaan huomaisi mun poistuneen, saati että sitä kiinnostaisi sittenkään.

Vierailija
5/5 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähteä kohta. Ketään ei kiinnosta mun asiani. Hyvin harvoin kukaan tykkää tai kommentoi. Kukaan ei ole tainnut edes huomata mun tyhjentäneen seinäni, luulen että menisi todella kauan, ennen kuin kukaan huomaisi mun poistuneen, saati että sitä kiinnostaisi sittenkään.

__________________________________________________________ Niin se on, ettei meitä välttämättä kiinnosta muut kuin oma itsemme. En minäkään ole vakepookista kerennyt lukea paljonkaan muuta kuin omat töherrykset ja ihan lähimpien ystävien itselleni tärkeitä julkaisuja, eikä minunkaan kirjoitukset taida kiinnostaa kuin ihan harvoja. Mutta vaikka miten vähäiin olen yrittänyt vakepookin lkemisen karsia, silti ei ole paljon muuhun ennättänyt -ei nukkumaan tarpeeksi, ei töihin ajallaan, ei seurakuntaan -taidankin passivoida eli jäädyttää fb-tilini=päivän "hyvä työ"?