Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työnantaja kieltä korsetin käytön töissä?

Vierailija
14.11.2012 |

Olen toimistotyössä, jossa joskus tapaan asiakkaita. Mietin, että alkaisinko käyttämään korsettiani myös työpaikalla.

Korsetti on mustaa puuvillaa, minulle teetetty. Se käy niin alusvaattena kuin päällysvaatteenakin. Ei siis ole mikään seksikauppahepene, vaan näyttävä mutta arkiseenkin yhteyteen sopiva asuste. Sitä voi käyttää sekä vaatteiden alla, että päällä. Mieluummin käytän päällä.

Korsetti ei vaikuta työhöni mitenkään. (Päinvastoin, se tukee selkää istuessani kivasti.)

Voidaanko korsetti laskea asiattomaksi pukeutumiseksi? Laskisitko itse? Jos siis se yhdistetään muuhun, smart casual -tyyppiseen pukeutumiseen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään virallista pukukoodia, mutta yleisesti toimistolla nyt ollaan smart casual -tyyppisessä asussa.

ap

Vierailija
22/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko korsetti "smart casual" lookiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aulis.plaza.fi/s/f/editor/images/sofi-oksanen-u.jpg

Joskin minun korsettini jää rintojen alle ja nappeja on enemmän kiinni.

Vierailija
25/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto av-mamma nyt ei vaan voi käsittää, että korsetteja ja niiden käyttötapoja on monia. Se vaatii liikaa ajatustyötä.

Kysy asiaa reilusti pomoltasi. Kulttuurialalla (varsinkin taidepiireissä) ollaan aika sallivia. Siellä tietty boheemius istuu siihen toimistopukeutumiseenkin hyvin.

Ota vaikka pomolle kuva esimerkkiasustasi mitä ajattelit.

Vierailija
26/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän munkin pomo mahtais miettiä kun menisin kysymyään siltä, että mitä mieltä se olis, jos laittaisin huomenna korsetin. Varmaan saattais paistaa läpi sellainen katse, jolla nyt yleensä jotain vähämielistä katsotaan.. Ei hitto, naurattaa ajatuskin :D Ylipäätään koko kysymisprosessi.. Ei hitto :D

Vierailija
27/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/29 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsettia alusvaatteena työnantaja ei missään tapauksessa voi kieltää. Päällysvaatteena sitä voisi kokeilla ensin vaikka mustan kauluspaidan ja jonkun yksinkertaisen alaosan kanssa, siis huomiota herättämättä. Jos näyttää siltä, että korsetti on ok myös pomon mielestä, sen käyttöä voi aivan hyvin jatkaa.

Vierailija
29/29 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan hyvin yksinkertaisten ja pelkistettyjen vaatteiden kanssa käytän sitä kotiolosuhteissakin. Vaikka korsettini on simppeli musta, puuvillainen, ilman koristuksia, niin onhan se näyttävä asuste :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi