Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki kaikille naisille, jotka eivät saa tarpeeksi seksiä kotona

Vierailija
14.11.2012 |

Minä en saanut tarpeeksi seksiä kotona, joten vihjaisin miehelle että luulenpa hänen olevan homo. Mies sisuuntui tästä niin paljon, että haluaa todistaa minulle 100% heteroudensa. Nyt mies pistää vällyjen välissä parastaan ja minä saan seksiä joka ilta! :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haukkua mies "homo-runkkari-luuseriksi". Johan alkaa lakanat pöllytä!

Vierailija
2/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerran puoltosissani kysyin onko bi tai homo,kun ei juur koskaan seksiä ole,niin nyt olenkin sitten täys selibaatissa. samaten turha tehdä muiden miesten huomiolla musta sukkaseksi,-ei niin mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä onneks ole noin homokammoinen mies, että tuo tehoaisi mitenkään...

Vierailija
4/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerran puoltosissani kysyin onko bi tai homo,kun ei juur koskaan seksiä ole,niin nyt olenkin sitten täys selibaatissa. samaten turha tehdä muiden miesten huomiolla musta sukkaseksi,-ei niin mitään vaikutusta.

eli totuus ilmeisesti on, et mies on homo....

Vierailija
5/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä? :D

Oottete dorkia.

T Mies

sama kokemus :( selibaatissa vuosia jo....

Vierailija
6/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut tarpeeksi seksiä kotona, joten vihjaisin miehelle että luulenpa hänen olevan homo. Mies sisuuntui tästä niin paljon, että haluaa todistaa minulle 100% heteroudensa. Nyt mies pistää vällyjen välissä parastaan ja minä saan seksiä joka ilta! :D

Vierailija
7/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kaipaisi rajua meininkiä, ruoskaa ja kahleita, mutta mies tarjoaa pakolliset esileikit ja pari työntöä?

Vierailija
8/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottete dorkia.

T Mies

Vierailija
9/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottete dorkia.

T Mies

Kuule yllättävän moni nainen elää kaappihomon kanssa. Itse onneksi tajusin erota, vaikka tuo homon empaattisuus onkin ihan mukavaa.

Vierailija
10/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain loukkaantui, kun kysyin, kiinnostavatko häntä myös miehet. - No ei todellakaan, oli vastaus. Vaikka itse sanoin, että minua kiinnostavat molemmat, sekä miehet että naiset.

Seksi ei tästä yhtään parantunut, päin vastoin.

Vierailija
11/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino saada enemmän huomiota siltä saralta, on laihduttaa, kaunistua ja pukeutua paremmin.

Harvaa miestä himottaa nussia sitä löllyvää ryppyreittä jonka tissit muistuttaa lähinnä kulahtanutta lumpeenlehteä, ja joka pukeutuu meikittä johonkin vitun xl-leidien kapahl-räsykukkamekkoon. Pantavat naiset on sellaisia 50-60 kiloisia, c-cup tai isommat rinnat, puhdas iho, pitkät hiukset ja jalassa stringit. Blowjobi alkuun ja kelpaa kyllä panna!

Vierailija
12/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino saada enemmän huomiota siltä saralta, on laihduttaa, kaunistua ja pukeutua paremmin.

Harvaa miestä himottaa nussia sitä löllyvää ryppyreittä jonka tissit muistuttaa lähinnä kulahtanutta lumpeenlehteä, ja joka pukeutuu meikittä johonkin vitun xl-leidien kapahl-räsykukkamekkoon. Pantavat naiset on sellaisia 50-60 kiloisia, c-cup tai isommat rinnat, puhdas iho, pitkät hiukset ja jalassa stringit. Blowjobi alkuun ja kelpaa kyllä panna!

Vierailija
13/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1 tälle vaikka itse b-cup nainen olenkin!

Vierailija
14/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että sähän olet ollut sellainen huora, että mihin sä sitä pillua pihtaat. Tottahan se oli ja nyt nussitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi