Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden positiiviset vaikutukset ulkonäköön??

Vierailija
14.11.2012 |

Aina puhutaan vaan siitä, mitä kaikkea negatiivista raskaus tuo mukanaan ulkonäköön... Haluaisinkin kuulla vaihteeksi positiivisia kokemuksia? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan ole. Paitsi tietenkin niillä joiden bmi on alle 18 ennen raskautta tai joilla ollut anoreksia. Jokainen raskaus vanhentaa naisen ruumista viidellä vuodella.

Vierailija
2/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalisti rasvainen iho, mutta raskausaikoina ihoni oli täydellinen eikä hiuksetkaan rasvoittuneet. Kiloja ei kertynyt kuin 8-9, joten mulla oli vaan se kaunis pallomasu eikä juuri muuta ylimääräistä. Tunsin olevani kaunis ja naisellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
4/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä kunnossa raskauksien aikana. Synnytyksen jälkeen sitten lähti hiukset tukkoina päästä:(

Vierailija
5/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan ole. Paitsi tietenkin niillä joiden bmi on alle 18 ennen raskautta tai joilla ollut anoreksia. Jokainen raskaus vanhentaa naisen ruumista viidellä vuodella.

Kynsien laatu paranee, mulla kasvaa kynnet nopeasti ja oikein kuulemma hehkun :)

Vierailija
7/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien laatu paranee, mulla kasvaa kynnet nopeasti ja oikein kuulemma hehkun :)

kuule katkera. Kyllähän raskausaikana nainen hehkuu,niin itsekin hehkuin, mutta se hehku on vain kaukana synnytyksen jälkeen kun/jos alapää on pahasti repeytynyt,maha on venynyt röllykkä, rinnat venyneet ja roikkuu( oli pienet,mutta ei tod jääneet terhakoiksi)kuin tyhjät ilmapallot, tukka lahti raskausarpia ym. Mitä kaunista siinä on??? mieluimmin olisin jättänyt kaikki muutokset hommasta pois.

Mutta en ole katkera silti, vain realisti. Mulla on kolme ihanaa isoa lasta ja kävisin kaiken läpi uudestaan.

Vierailija
8/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea ja naisellinen nainen. Rinnat kasvoivat, lantio leveni ja pallomaha oli kaunis. Kiloja tuli 18 enkä ole normaalistikaan laiha (viitaten aiempaan bmi 18-kommenttiin), mutta ne jakautuivat tasaisesti ja näytin hyvältä. Hiukset olivat myös tuuheat ja kiiltävät; ainoana ongelmana oli naama, joka sitten kukkikin oikein kunnolla, mutta ventovieraatkin kehuivat kuinka hehkuin :) Raskausaika oli ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi