Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisiteko anteeksi?

Vierailija
13.11.2012 |

Tapailen lapsetonta miestä, joka on juuri eronnut. Kun olimme seurustelleet 2kk hän ainakin yritti pettää. Annoin anteeksi. Tästä 2kk päästä hän ehkä petti ja sitten jätti minut. Heti kuitenkin pyysi anteeksi ja on nyt 2kk ruikuttanut takaisin ja ollut aivan ihana ja myötänyt typeryytensä ja sen ettei ollut vielä valmis seurustelemaan? Otanko takaisin? Rakastan miestä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tuosta kummemmaksi muutu.

Vierailija
2/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli 10 vuotta naimisissa, eikä koskaan pettänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestä.

Vierailija
4/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten oppinut uusia tapoja. Ei kannata hukata aikaa tällaiseen tyyppiin, jos odottaa uskollisuutta. Eikö tuo ole jo nähty?

Vierailija
5/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viihdettä se ukko voi olla, saat seksiä ja jännittää milloin se jättää ja tuo taas lahjoja!

Vierailija
6/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnn miehen entuudestaan... ja oli 10 vuotta naimisissa, eikä koskaan pettänyt!

Kovin hyvin sinä ulkopuolisena tunnut tietävän toisten liitoista ja kuka niissä on tai ei ole pettänyt.

Ja kovin herkkäuskoinen olet, jos tämä tuli pettäjäukkosi suusta ja kyseenalaistamatta nielit tarinan.

Vierailija
7/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette tunteneet pari kuukautta ja sä rakastat miestä ja vieläpä tollasen kohtelun jälkeen.

Mene lääkäriin.

Vierailija
8/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tottakai hän haluaa useita eri naisia.Olet AP hölmö jos lähdet tollaseen mukaan.Odota ainakin vuosi ja kokeile sit uudelleen mut sitä ennen olet vain laastarisuhde kun ei parempaa saa,tai sun kertoman mukaan saakin.

Vierailija
9/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta en kuitenkaan jatkaisi.

Nämä kaksi ovat mielestäni eri asioita.

Vierailija
10/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielemättä en usko, mutta satun oikeasti tuntemaan miehen todella hyvin entuudestaan (ja valitettavasti myös ex-vaimon;) joten todellakin tiedän suhteesta nuo asiat! Ja miksen voisi rakastaa? Mä ainakin olen semmoinen jos oikeesti jostakin välitän ja vietän aikaa ja haluan olla sen kaa,niin kutsun sitä rakkaudeksi... tietenkin voi olla lievempi rakkaus kun teidän rakkaus miehiänne kohtaan,mutta itse kutsun sitä niin:) Mutta oisiko alkuperäiseen kysymykseen mielipiteitä:)?

Vierailija
11/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi kerta anteeksiantamista tuohon lajiin riittää, toisesta kerrasta on jo uskottava ettei kyseisestä miehestä uskollista kumppania saa. Tietysti jos uskollisuus ei ole se mitä halet ja pettäminen jatkossakin ei sydäntäsi murra niin ei aki siinä sitten mitään menetettävää ole.

Vierailija
12/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sun ei kuitenkaan pitäis. Siis vitsi mikä äijä ja vielä mietit.

Vierailija
13/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ovat sitten herkkiä rakastumaan vaikkei edes ole ehtinyt kunnolla tutustua ihmiseen..

Juuri eronneet hakevat hyväksyntää tuolta täältä ja sieltä. Haluavat maistaa vapaata elämää.

Mä en moista paskaa riesakseni ottaisi.

Vierailija
14/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole halunneet nähdä miestä sen enempää. Totta kai mies ruikuttaa sinua takaisin, sehän on selvä.

Vierailija
15/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin jo kallistumassa ottamisen puolelle, kunnes tapasin yhden vanhan heilan, joka ei tosiaan ole pettänyt mua ja on äärimmäisen empaatiinen, kuitenkin juntti=D Ja mies myönsi ton mitä oon koko ajan hokenut, että tarvitsi tuon kesän, että sai mennä miten haluaa (tosin ei halunnutkaan mennä, kun tajusi mitä menetti...mut;) ja en todellakaan ole ainut kenet saisi=D lähinnä ihmettelen miksi mut haluaa=D Ja siisb en puolustele miestä, mutta kyllä olen surullinen miten negatiivisesti te ajattelette rakkaudesta ja siitä että ei voisi toista rakastaa vaikka ei ole tyyliin ollut naimisissa 10v. Koska tosiaan miehen oon tuntenut yli 10v! mutta en tietenkään seurustelumielessä.

Vierailija
16/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuitenkin tuota jättämistä lukuunottamatta oikea unelmien mies, ja tiedän monen hänet haluuvan kuhn kuuli ettäon eronnut. Joten lähinnä mietin kuin suuren virheen teen jos otankin tuon nuoren juntin, joka juo liikaa=D

Ja siis nyt tulee kuva että kauhee tarve mulla rakastua ja ottaa se joku kenet saa... ei todellakaan=D

Vierailija
17/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on voitko antaa anteeksi. Jos tästä eteenpäin on selvää että seuraava hairahdus on monon kuva pehvassa. Ja jos avioon päädytte, sellainen avioehto joka suosii sinua raskaasti jos sellainen pääsisi sattumaan. Tietää että luottoa on, mutta se tarkoittaa että jatkossa on luottamuksesi arvoinen. Jos oikeasti haluaa sinut, ei tuolla ole hänelle mitään väliä.

Vierailija
18/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen lapsetonta miestä, joka on juuri eronnut. Kun olimme seurustelleet 2kk hän ainakin yritti pettää. Annoin anteeksi. Tästä 2kk päästä hän ehkä petti ja sitten jätti minut. Heti kuitenkin pyysi anteeksi ja on nyt 2kk ruikuttanut takaisin ja ollut aivan ihana ja myötänyt typeryytensä ja sen ettei ollut vielä valmis seurustelemaan? Otanko takaisin? Rakastan miestä.

En varmaankaan ottaisi takaisin. Mulla oli joskus tuollainen kuvio, enkä usko että se mies oikeasti rakasti minua, tai ei ollut ainakaan valmis vakavaan suhteeseen.

Eli tyyppi on juntti, pettäjä, juo liikaa... Ja silti unelmamies?!!!!

Vierailija
19/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa te agressiivisia;) Nielemättä en usko, mutta satun oikeasti tuntemaan miehen todella hyvin entuudestaan (ja valitettavasti myös ex-vaimon;) joten todellakin tiedän suhteesta nuo asiat! Ja miksen voisi rakastaa? Mä ainakin olen semmoinen jos oikeesti jostakin välitän ja vietän aikaa ja haluan olla sen kaa,niin kutsun sitä rakkaudeksi... tietenkin voi olla lievempi rakkaus kun teidän rakkaus miehiänne kohtaan,mutta itse kutsun sitä niin:) Mutta oisiko alkuperäiseen kysymykseen mielipiteitä:)?

jo kysymyksessäi tämä alkuperäinen ihmissuhdehistoria. Kovin vähäiset tiedot annoit aluksi ja vaikutti kuin jostakin VAIN 2 kkk tuntemastasi miekkosesta puhelisit.

Älä siis ihmettele vastauksia. Moni sitä paitsi lukee vain sen 1. tekstin eikä muiden vastauksia.

Vierailija
20/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei petä sinua uudestaan ? OLETKO OIKEASTI VAJAA ÄLYINEN ? Koska ottamalla takaisin annat vain hyväksynnän että voi paneskella muita naisia huoletta kun sinä olet niin rakastunut tähän pelleen.Olet siis ainakin varma pano tälle miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan