Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissäsi homoseksuaaleja?

Vierailija
13.11.2012 |

Kerro kokemuksistasi. Kuka on, miten suhtaudut, oliko aluksi vaikeampaa jne.

Itsellä juuri tullut vastaan tämä "tilanne"

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki homoja tunnen -ja suvussammekin on ( ainakin ) yksi homo. Suvun juhlissa tää "meidän homo" menee siellä muiden hullujen joukossa ihan hyvin; ei homoudesta puhuta, mutta eipä me nyt ihan hirveesti puhuta muidenkaan seksuaalisesta suuntautumisesta. Kaikki sen ovat tienneet, että homohan se on, siitä saakka, kun tää tyyppi oli n. 10-vuotias, mutta ei sitä ole sillai "julkistettu" koskaan ääneen; ei ole tarvis.

Jostain syystä lesbot jahtas mua tosi usein, kun olin nuorempi ja siks mä edelleen kavahdan kun huomaan tai kuulen jonkun olevan lesbo. Se oli aika hirveetä! Joskuskin istuin baarissa, join kahvia ja luin lehteä ja mun vereen tuli nainen, joka olis ulkoisesti voinut olla mun äiti - ja alkoi hivelemään mun niskaa ja ehdottelemaan jotain "selänpesua". Hyi helvetti! YÖK! Jos se olis ollut mies, olisin lyönyt sitä, mutta kun se oli TÄTI! Ei tätiä voi lyödä - ja niin mä sitten istuin siinä ja vihasin sitä, että se otti oikeuden tulla lääppimään mua.

Ja toi ei ole ainoa kerta, kun lesbot ovat käyneet muhun käsiksi.

Miehet taas ovat kohdelleet mua aina tosi arvostavasti.

Kannatan kyllä mm. kaikkien homojen adoptio-oikeutta jne, mutta en ole yhtää kiinnostunut homojen seurasta. Tykkään flirttailla, ihailen naisellisia naisia ja ihailen miehen näköisiä miehiä - mutta vain niitä miehiä, jotka jotka haluavat ja rakastavat naisia.

Jos joku hyvä ystäväni ilmoittaisi olevansa homo, olisi se silti hirmu mielenkiinotoista - vaikka samaan aikaan jotenkin tosi harmillista, minulle.

Näin lapsekkaita ajatuksia mulla on homoudesta.

Suosittelen, että otat vaan Aapee rennosti koko homman; mitä nyt yhdestä homofaijasta? Mitä välii?

Vierailija
22/23 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kyllähän homous jossain asioissa näkyy, ja taas monissa asioissa ei. Esimerkiksi tuo ystäväni ja hänen homoystävänsä eivät koskaan katso urheilua, siis tyyliin kokoonnu kisastudioon katsomaan jotain peliä. Kyllä homous minusta jossain määrin vaikuttaa siihen, mistä asioista on kiinnostunut, vaikka ei minusta voikaan väittää, että kaikki homot pitävät huippumuodista ja euroviisuista.

Niin, noh. Minä olen umpihetero mies, eikä minua kiinnosta kisastudiot ja urheilun katsominen pätkääkään. En myöskään juo olutta, enkä käy äijäsaunoissa. En haasta riitaa kapakoissa tai snagarijonoissa, enkä ole kilpailuhenkinen. Olen empaattinen ja hyvä kuuntelija (työpaikoilla naiset uskoutuvat usein minulle). Lienenkö siis homo?

Nuokin asiat on lapsesta asti valmiiksi ihmisiin ohjelmoituja. Vanhempani eivät kasvattaneet minua tiukkojen raamien mukaan (urheile, seuraa urheilua, nyt olet 18v ota saunakalja, tossa disko-datsuni ja lähde kylille rallaamaan ja haasta riitaa), vaan olen itse saanut löytää kiinnostuksen kohteet.

Se, että ei seuraa urheilua, on jo melkoisen tavallista miestenkin keskuudessa. Kaikkia ei vaan kiinnosta.

Itse otsikon asiasta - piti oikein ajatella ja miettiä, koska en erittele mielessäni ihmisiä mitenkään seksuaalisuuden mukaan. Yksi sukulaiseni on homoseksuaali, eikä se muuttanut suhtautumistani häneen mitenkään. Olemme ehkä tulleet läheisemmiksi (vaikka asummekin eri maissa), koska hän voi olla täysin oma itsensä puolisonsa kanssa meidän seurassamme. Pari muutakin kaveria on homoseksuaaleja muistaakseni. Kuten sanoin, en minä sitä ajattele sen erikoisempana asiana kuin että joku pitää hattuja.

Mites ihmiset muuten - miten te suhtaudutte vihreiden kaakeleiden tykkääjiin? Sellainen tilanne päällänsä että nyt lähipiirissä olisi sellainen uusi tulokas, joka haluaa vihreät (kamalat) kaakelit kylpyhuoneeseen, ja kylän ihmisiä kammoksuttaa...

..Niin. Ymmärrän toki että pienet kylät ja vanhat ihmiset - heille se on aivan kamalaa ja saatanasta. Niinhän se oli teknologiakin, ja heliosentrisyys keskiajalla. Niin se maailma muuttuu ja hyväksymme muutokset asioissa mitä aiemmin pidimme normeina ja itsestäänselvyyksinä. Ei ne vanhat parrat, mutta josko meidän sukupolvi osaisi inhimillisemmin käsitellä näitä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vanhemmat ei ole ikinä tavanneet toisiaan. ei nähdä mitään syytä, miksi ne pitäis laittaa tapaamaankaan. tuskin siitä mitään hyvää seurais.

eli jos sun suku todennäköisesti käyttäytyy moukkamaisesti, pidä suvut erillään. helppoa kuin heinänteko. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä