Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaotteletteko ihmiset ystäviin ja kavereihin?

Vierailija
13.11.2012 |

Ihmettelen itse tuota, kun en osaa olla vain kaveri jonkun kanssa, vaan vähintään odotan, että suhde syvenee jossain vaiheessa ystävyydeksi sen pelkän kaveruuden sijaan. En vaan näe järkeä siinä, että suhde pysyisi pelkällä kaveritasolla, eikä ikinä syvenisi siitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvan ihmisen kanssa koen sellaista yhteyttä, että pääsisi ystävyystasolle.

Vierailija
2/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde voi syvetä jokaisen työkaverin, harrastekaverin tai muiden kavereiden kanssa. Töissä olen ystävystynyt kahden miehen kanssa mutta emme näe töiden ulkopuolella, se on siis työystävyys, muut ovat kavereita. Ystäviä minulla on kymmenkunta, kavereita pari sataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole juurikaan tarvetta kontrolloida ihmissuhteitani tai määritellä niitä. Minulla on ympärilläni paljon kivoja ihmisiä, jotka elävät elämäänsä ja minä elän omaani. Elämäntilanteesta, ajankäytöstä ja yhdistävistä asioista riippuen vietetään aikaa yhdessä joskus enemmän, joskus vähemmän.

Kokisin tosi ahdistavana tuollaisen tiukan jaottelun ihmissuhteissa. Ja turhaksi myös.

Vierailija
4/4 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaottelisin, jos mulla olis jompiakumpia. Ystävä on se, jolle voi kertoa ihan kaiken, kaikista ei ole sille tasolle kuitenkaan, mutta voivat olla ihan kivoja kavereita.

No, mitäpä mä näistä, kun en tiedä ees mitään, kun ei ole ollut sitten nuoruusvuosien kumpiakaan:/

Tai ehkä näitä "yhteisökavereita" tai työkavereita on ollut, mutta ne ovat olleet vain niin pintapuolisia tuttavuuksia, ettei edes kavereiksi nyt nimittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän