Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asu sinulla on kun on pitkä lentomatka edessä?

Vierailija
13.11.2012 |

Nyt niillä kenellä on pipo kireällä, älkää vastatko jos ei ole kuin kettuilua luvassa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggingsit, uggit ja löysän, ohuen neuleen. Mukavuus voittaa tässä. Näissä vaatteissa ei näy rypyt, jos jalat turpoaa ei haittaa kun voi sujauttaa vaan tallukkaat jalkaan ja niillä voi myös nukkua. (otan aina nukahtamislääkkeet ja taju on poissa helposti 8 tuntiakin).

Vierailija
2/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KErrospukeutumista, ohuita kerroksia, kevyt takki.

Aina lentotukisukat ja tosi helpot tilavat kengät, helpot siten että saa jalkaan ja pois heittämällä.

Jos lasten kanssa, joku vaihtopuserokin sotkujen takia. Reppu selässä tai perässä vedettävä käsipakaasi.

Väljää ja mukavaa, mutta silti "tyylikästä". Ei verkkareita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa nukkua koneessa, saa ainakin olla rauhassa.

Vierailija
4/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut villapashmina. Voi käyttää peittona muttei vie kamalasti tilaa.

Vierailija
5/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli trikoomekko, neuletakki, paksut sukkikset joiden alla lentosukat, mukana villasukat. Ja toki niskatyyny, korvatulpat ja sellainen mikä lie näkösuojus.

Vierailija
6/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi tms lämmikkeeksi hartioille, palelen herkästi.. Lentosukat tietty. Mukavuus ennen kaikkea, en halua että vaatteet puristaa. Jostain syystä mulla kertyy pitkillä lennoilla aina hirveästi ilmaa mahaan.. :D

Vierailija
7/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalat palelee. Laitan paksutsukat sitten jalkaan. Kun jalat on lämpimät koko ihminen on lämmin.

Elä vaan niillä sukilla sipsuttele vessaan, lattiat on ihan pissaset.

Vierailija
8/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuletakki ja kerroksia. Pashmina on tosi mukava.

Vierailija
9/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi tms lämmikkeeksi hartioille, palelen herkästi.. Lentosukat tietty. Mukavuus ennen kaikkea, en halua että vaatteet puristaa. Jostain syystä mulla kertyy pitkillä lennoilla aina hirveästi ilmaa mahaan.. :D

Mitäköhän tuolle tosi ärsyttävälle asialle voisi tehdä? Mikä siihen auttaa?

Vierailija
10/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tuolle tosi ärsyttävälle asialle voisi tehdä? Mikä siihen auttaa?

Siinä mielessä hyvä, että pitkillä lennoilla pitää muistaa jaloitella ja noinhan se tulee kuin itsestään.. ;)

Vierailija
11/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut siistit collegehousut, Converset tai Uggit ja neulepaita, koska minulla on aina kylmä koneessa.

Vierailija
14/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkissä korvatulpissa en kyllä kehtaisi lentää............

Joo. Jotkut rennot ja joustavat puristamattomat housut. Esim legginsit tai "paremmat" collegehousut. Villasukat, koska otan aina kengät pois koneessa. Rento T-paita ja ehkä huppari. Menokohteeseen sopivat kengät, eli sandaalit tai jotkut tossut tai lämpökengät tms.

Vierailija
15/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkissä korvatulpissa en kyllä kehtaisi lentää............

Vierailija
16/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpatkin, ja villasukat, jos on tarkoitus nukkua. Muuten ihan perusfarkut (ei kireät) ja trikoopaita.

Vierailija
17/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneessa on ahtaat penkit, jos lentää economyssa. Kiristävät vaatteet ovat piinaa...

Ja koneessa vetää aika monasti hiukan, varsinkin jalat ovat minulla herkästi kylmät, myös tuon liikkumattomuuden vuoksi. Lämpimät ja puristamattomat sukat ovat siis tärkeät.

Myös vähälle jäävät yöunet aiheuttavat palelevan olon.

Kannattaa varoa suonikohjuja ja verisuonitukoksia, niitä voi pitkillä matkoilla tulla nuorillekin. Ei siis polvisukkia! Tukisukkikset kuulostavat ankeilta, mutta eivät ole huono ajatus...

Vierailija
18/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koneessa. Matkalla toki on takkia päällä. Sen riisun koneessa ja kaivan tyynyni esiin.

Vierailija
19/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 12 tunnin lennolla Jamaikalta bikinit (lähdettiin kentälle suoraan rannalta), kesämekko ja sandaalit. Ei muuta ja hyvin pärjäsin :)

Vierailija
20/27 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä converset, siistit collegehousut ja mukava neule tai collegetakki. Koneessa otan aina kengät pois ja laitan villasukat jalkaan. Ai niin - tukisukat on tietenkin jalassa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä