Ei ole helppoa tämä postin lähettäminen.
Meinasin lähettää adoptioon antamalle lapselleni kortin ja vähän rahaa.Kysyin sitten adoptioäidiltä asiasta ja vaikka tiedän heidän osoitteensa niin taas pitäisi tuo kirje lähettää poste restantena postiin.Näin hän on aina halunnut eikä suostu siihen että lähettäisin heille kotiin eikä suostu syytä sanomaan.
Kommentit (8)
annoin vasta leikki-käisenä hänet adoptioon ja ollaan kavereita facebookissa ja ollaan aina välillä tavattukkin.ap
Lapselle ei varmaan aiota kertoa sinusta ollenkaan. Tai adoptiosta.
että vanhemmat haluavat itse päättää, milloin ja miten kertovat. Se, että biologisen äidin kirje tupsahtaa postiluukusta ja lapsi löytää sen, ei ole oikea tapa.
näyttäisikin kortin lapselle niin ehkä he haluavat päättää milloin lapsi kortin näkee. Eikä esim. niin, että lapsi tulee yksin koulusta ja löytää kortin ja miettii asiaa itsekseen. En tietty tiedän minkälainen suhde teillä on, mutta jos olet etäisempi henkilö niin voi olla helpompaa itse kertoa että biologiselta äidiltä tuli kortti, haluatko nähdä.
tämä huolestuttaa minua koska adoptio hyväksyttiin käräjäoikeudessa 10v sitten niin ei kai he ole voineet häntä ilman osoitetta jättää.ap
Miten kiellätte laittamassa parikymppistä kortin väliin?
sitä, jos joku lähettää rahaa. Mutta jos asiakas palvelutilanteessa ilmoittaa lähettävänsä rahaa normikirjeessä, sitä ei oteta kuljetukseen vaan vaaditaan postivakuutettu lähetys. Tämä tietysti asiakkaan parhaaksi - jos kirje katoaa, asiakas ei voi hakea korvausta rahan tai muun arvokkaan menetyksestä. 20,- voi toki olla sellainen summa, että asiakas ei sen vuoksi ala valittamaan, jos kirje jostain syystä katoaa.
Tai adoptiosta.