Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset! Käräjätörmä, onko Tesomaa vai Tohloppia?

Vierailija
13.11.2012 |

Millainen alue,sopiiko lapsille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käräjätörmä esim talot 3,4,6,8 luokitellaan hullujen huoneeksi puliukot ja akat ryyppää yötä päivää ryyppy porukoitten kanssa ei koskaan hiljasta en suosittele niille jotka haluaa olla rauhassa

Tohlopin aluetta

Vierailija
2/9 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi, huono maine. Itse en tosin ole alueella asunut, pysyn tammerkosken itäpuolella mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohloppia. Enkä kyllä minäkään muuttaisi. Työn puolesta on tullu käytyä. Hirvee paikka..

Vierailija
4/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekereitä ja karvakäsiä alkaa olee koko paikka täynnä (Käräjätörmä) Kannattaa välttää.

Vierailija
5/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2012 klo 12:12"]Millainen alue,sopiiko lapsille?
[/quote]Tesomaa. Paska paikka :/

Vierailija
6/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin kans tesomaksi. Mieluummin vaikka Hervantaan. Kauhee paikka nääs.

Vierailija
7/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan diagnoosista. Itse asun 3:ssa, ja hyvinki rauhassa oon saanu olla. A ja B rapun talossa ei tietääkseni ole kuin yksi asunto jossa näitä puliveivareita joskus bilettää. Kyllä täällä uskaltaa myös vanhukset asua, ja avata ovensa jos jotain asiaa on. Trollina tai puhtaana ilkeilynä pitäisin tuota monen talon diagnosointia hullujenhuoneeksi. 

Lapsiperheitäkin täällä asuu, mutta en itse kyllä haluaisi kasvattaa lapsiani täällä, kuten en missään muussakaan lähiössä. Lähiöissä on aina lähiön ongelmat enemmän tai vähemmän. Mutta täällä kuitenkin pyritään tuntemaan naapurit toisn kuin esim. hervannassa. Ehdottomasti valitsisin kärtsyn hervannan sijaan.

Lähiöt nyt ei omasta mielestäni ole ainakaan valovomattomasti lasten paikka missään.

Vierailija
8/9 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kerrostaloja, rauhallisia ja ei niin rauhallisia taloja. Toiset viihtyy ja toiset ei. Itse asuin aikoinani Käräjätörmällä, ihan ok.

Vierailija
9/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohloppia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi