Vastatkaa rehellisesti: Toivooko kaikki miehet omaa poikaa?
Tuttavapiirissä muutama mies on avoimesti sanonut että lapsen saannissa tosi tärkeä juttu on se että sais pojan. Oon ollut vähän yllättynyt, kuinka moni oikeesti ajattelee näin?
Kommentit (37)
Mun mies ei toivo minkäänlaista lasta.
mies toivoi tyttöä ensimmäiseksi ja se tuli.
Että nainen toivoo tyttöä tai mies poikaa. Tai että ylipäänsä se sukupuoli on niin pirun tärkeä asia! Kai sitä jotkut miehet myöskin toivovat tyttöä ja naiset poikaa. En pysty ymmärtämään! Eihän lapsi välttämättä ole poikamainen, vaikka olisikin poika, tai tyttömäinen vaikka olisi tyttö.
Juttelimme raskausiaikana usein näistä asioista ja lopputulema oli se, että miehelle ihan sama. Järkeili asian niin, että kyllä hän saa tytöstäkin kalakaverin =)
Tai oikeastaan toivoo että saisimme molempia, sekä tyttöjä että poikia. Nyt yksi poika.
Juttelimme raskausiaikana usein näistä asioista ja lopputulema oli se, että miehelle ihan sama. Järkeili asian niin, että kyllä hän saa tytöstäkin kalakaverin =)
Kauniin ja älykkään naisen kanssa haluaa tyttöjä, rumemman kanssa poikia
En ymmärrä, miksi asiasta olisi tarvinnut valehdella koska minulle asia oli yhdentekevä.
Nooh, tyttö sieltä tuli ja tänä kesänä mies vei lapsen ekan kerran kalaan kun alkoi olla sen verran iso, että onki pysyy kädessä =)
miesten kanssa asiasta keskustelleena voisi sanoa että pääsääntöisesti ainakin miehet haluaa ainakin yhden pojan.
toivoi tyttöä ja sai niitä vaimonsa kanssa kaksi :)
Mies on toivonut tyttöä ja kaksi poikaa meille on syntynyt. Eikä lisää ole tulossa (minulla todettiin kuopuksen syntymän jälkeen sairaus, jonka vuoksi uusi raskaus on suuri riski).
Meillä toivoi esikoiseksi tyttöä (ei tiedetty kumpi on tulossa) ja tyttö tuli. Oli ikionnellinen, kun myös toinen lapsistamme syntyi ja oli tyttö. (itse epäilin poikaa). Nyt olen raskaana ja toivoo kolmatta tyttöä. Musta se on ihan supersuloista
On nimenomaan sanonut tämän.