Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty

Vierailija
13.11.2012 |

Sain lauantaina tietää että miehellä on toinen nainen. Ollaan oltu naimisissa 13v. Lapsia on kolme, 17v,11v ja 5v. tämä toinen nainen asia tuli ihan shokkina, täytenä yllätyksenä. en ikinä voinut kuvitella että voisi käydä näin, mies ei ole flirttailija-tyyppi tms. Kertoo että asiat johtivat toiseen ja siitä toiseen. Nyt siis ihastunut ja rakastunut tähän toiseen, rakastaa minuakin kuulema. Myös tällä toisella naisella on perhe ja lapsia. Olen niin pohjattoman surullinen koko tilanteesta, en saa nukuttua, syötyä. Hain lääkäriltä rauhoittavaa lääkettä ja pari pvää saitsua. Lapset säälittää minua ylikaiken, varsinkin nuorimmainen on niin isin poika. Heti jos isi on jossain vaikka pari tuntia käymässä,ehtii poika jo kysyä missä isi on ja tuleeko se kohta kotiin? MIes ei tiedä tällä hetkellä mitä haluaa, pystyykö unohtamaan tätä toista. MIten perkeleessä joku voi olla niin itsekäs????????On valmis pilaamaan niin monen ihmisen elämän pelkän oman mielihyvän vuoksi!!tämä asia saa minut niin vihaiseksi ja surulliseksi. On saatu puhuttua asioita paljon, perjantaina mennään perheneuvolaan. Antakaa apua, miten tästä eteenpäin. Jos liitto jatkuu, mistä luottoa? Jos ei jatku, niin sitten mun elämä loppuu, miten siitä on enää mahdollista nousta ylöspäin???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mistä päin? ois kyllä ihanaa jakaa ajatuksia jonkun kanssa tästä. Mulla on paljon ystäviä, oon puhunu niiden kanssa.mutta se on kuitenkin eria asia, koska kukaan niistä ei ole samassa tilanteessa kun minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi