Perinteinen pikkujouluongelma: raskaana ja kuinka välttää että työkaverit arvaa?
Raskaus on ihan alussa, joten en todellakaan halua kertoa. Pikkujoulut ovat kosteat ja järjestetään kivassa miljöössä, johon on yhteiskuljetus. Autoilu ei siis sovi syyksi sylkeä kuppiin. Yleensä olen mieluusti nauttinut tarjotut drinkit, joten juomattomuus herättää satavarmasti huomiota.
Millä keinoin vältän sen, että työkaverit arvaavat raskauden näillä herkillä alkuviikoilla??
Kommentit (11)
Olet juovinasi, mutta oikeasti vain kastat kieltäsi juomaan. Kippaat sitten juoman vessassa pois.
Ja jos on joku työkaveri, jolle voit asiasta kertoa, niin hän voi auttaa huijauksessa siten, että vaihdatte laseja vaivihkaa.
Mikään "antibioottikuuri" tms. ei onnistu. Kaikki arvaavat kuitenkin. Ainoa keino on se, että muut eivät huomaa, ettet oikeasti juo.
Pikkujouluissa otin viinin ruuan kanssa, mutta siemailin sitä ainoastaan kielen kastamisen verran. Kukaan ei huomannut/huomauttanut mitään. Alkudrinkille tein samat ja koska se oli muidenkin mielestä pahaa, aika moni jätti sen juomatta. Siiderin otin pullossa ja kävin välillä vessassa kaatamassa sitä viemäriin. :-)
Jos joku katselee tms, voi todeta, että ei ole juonut aikoihin ja ei uskalla oikein juoda kovin nopeasti. Tärkeää on kulkea lasi kädessä koko ajan, mutta huolehtia, että ei tule juotua muutamaa senttilitraa enempää! Känniläisetkin unohtaa laseja ympäriinsä, miksei raskaana oleva?
Ja voin sanoa, että kun kerroin raskaudestani, aika moni tuli sanomaan, että enkö pikkujouluissa vielä tiennyt kun juhlin niin täysiä! Joraa siis bändin ja musan tahtiin, esitä juopunutta. Älä missään nimessä ala istuskella ja mamoilla!
Hauskaa iltaa!
Sano, että sulla on antibioottikuuri. Flagyl comp antibiootti on intiimivaivoihin ja sen kanssa ei saa missään nimessä juoda alkoholia. Ei tarvii näytellä mitään, että mukamas juo jotain.
Niin sano, että olet Flagyl-kuurilla. Alkoholia ei voi ottaa antabusvaikutuksen vuoksi, eikä kukaan rupea utelemaan naistenvaivoista sen tarkemmin. Jos nyt ei kuitenkaan mene valehtelemaan saaneensa kohtutulehduksen, koska sitä ei enää usko kukaan, mutta käytetään esim. lievempien emätintulehdustenkin hoitoon.
Niin se vaan on.
Kannattaa nähdä se näyttelemisen vaiva, jos haluaa pitää salaisuutena.
Kukaan e usko mihinkään antibioottikuureihin kumminkaan. Jos haluat pelata varman päälle niin peru meneminen juuri ennen h-hetkeä johonkin tautiin vedoten. Ketään ei kiinnosta oikeasti muiden kuumetaudit.
Olin järjestämässä drinkki-iltaa ja kaksi päivää ennen sitä huomasin olevani raskaana... Tein sitten drinkit itselleni alkoholittomana, eikä kukaan huomannut mitään. Kysyjäkin voisi ehkä siis hakea tiskiltä alkoholittomia drinkkejä väliin, niin näyttää oikein hapolta.
esittää kännistä tai juoda jotain vedellä täytettyjä siideripulloja niin että ihmiset luulee että juot. Tosi kiva sitten kun kaikille jää sellainen kuva että vedit sit kännit raskaana kun kohta kuitenkin kerrottava. huh huh.. pikkasen ihmettelisin moisen vauvanodottajan menoa töissä myöhemmin. Et kai voi koko toimistoa kulkea läpi kertoen että joit ihan oikeasti vähän tai vettä. huoh. Itse jäi pois, ja sillä selvä..
Miten olette sitten jälkeenpäin selittäneet näyttelemisenne? Kaikillehan jää kuva että se raskaana olevakin vaan veteli drinksuja. Mielestäni epäuskottavampaa on se jälkeenpäin selittely kuin vaikka se lääkekuuri-vale. Mä en varmaan menisi ollenkaan, niin ikävältä kuin se kuulostaa. Joku kuume just sopivasti päivää ennen. Kyllähän sitä ehtii sitten taas seuraaviin pikkujouluihin.
Miten olette sitten jälkeenpäin selittäneet näyttelemisenne? Kaikillehan jää kuva että se raskaana olevakin vaan veteli drinksuja. Mielestäni epäuskottavampaa on se jälkeenpäin selittely kuin vaikka se lääkekuuri-vale. Mä en varmaan menisi ollenkaan, niin ikävältä kuin se kuulostaa. Joku kuume just sopivasti päivää ennen. Kyllähän sitä ehtii sitten taas seuraaviin pikkujouluihin.
No minä naureskelin kahvipöydässä muille, että oli kyllä hankalaa silloin pikkujouluissa, kun piti olla alkoholittomalla linjalla muiden huomaamatta. Siihen kaikki sanoivat, että eivät yhtään tajunneet katsella juomisiani, kun keskittyivät vain omiinsa. Toki lähdin aikaisin kotiin, joten sitä he nauroivat, että olisi pitänyt siitä arvata, kun yleensä olisin ollut tappiin saakka. Mielestäni tuo oli hauska aihe jälkikäteenkin puitavaksi. :)
Tai olet antibioottikuurilla etkä voi juoda (ja monet arvaa silti)