Lue keskustelun säännöt.
Nyt pehmeä tyttönimi ehdotus
12.11.2012 |
Ei saa alkaa a:lla eikä j:llä. Pitää olla viisi kirjainta. Ei saa olla Emilia , Elisa, Sofia, onkin ihania nimiä ja jostain vastaavasta pidänkin!! Ei siis saa olla kirjaimia : k, r.
Kiitos!!!!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tällä vauvalla on jo varmaan nimi...