Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäkökeskeinen aviomies

Vierailija
12.11.2012 |

Ahdistaa, mieheni on hyvin ulkonäkökeskeinen mies, valitettavasti se kuitenkin kohdistuu vaan minuun eli vaimoon tai naisiin yleensä. Miehen omalla ulkonäöllä ei kuulemma ole väliä, mies saa olla ylipainoinen, epäsiisti ja tyylitajuton.

Tähän asti olen laittanut asian huumorin piikkiin, koska olen ajatellut ettei kukaan voi olla noin typerä. Mutta kun vuosien kuluminen on alkanut näkyä minussa, niin mies on ottanut asiakseen huomautella ulkonäöstäni.

Olen ikäisekseni hyvin säilynyt, rakastan hiusteni seassa olevia kauniita hopeanhohtoisia hiuksia, muutamia ryppyjäni ja muutoksia itsessäni. En kuitenkaan niistä voi nauttia, kun mies katsoo asiakseen huomautella ulkonäköästäni. Tai yleensäkin ihan tuntemattomienkin naisten ulkonäköä, kamalan ikävää kuunneltavaa.

Miten tästä ahdistuksesta pääsee eroon, jättäisin mieheni, mutta lasten takia haluaisin pitää perheen koossa. Mutta haluan että mieheni arvostaa minua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia? Millainen äitisuhde miehellä on, tai lapsuudenkoti yleensä ollut? Todennäköisesti vahva, tukahduttava äiti ja heikko alistuva isä..

Vierailija
22/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehet osaavat välillä olla todella ajattelemattomia ja itsekkäitä." Just, entä jos on koko ajan kuten ap tässä yrittää valottaa?

Samaan törmännyt. Olin laiha, nuori, urheilullinen, kaunis. Ja silti mies oli huomauttelemassa "runsaasta aamiaisesta", tai hiuksista tai kengistä ja ylipäätään mistä nyt päätään voi aukoa! Oletin, että on ohimenevä juttu, mutta eipäs ollutkaan. Olen vaalea, niin hän aina muisti ihailla jokaista ohimenevää brunettea, jos minulla oli housut, niin jokaista hamepäällä kulkevaa tai vice versa. Jos panin korolliset kengät olin hutsahtava, jos matalakantaiset niin tantta.

Onnneksi tämä idiootti oli elämässäni vain lyhyen aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lähes 50 ja hänellä on vieläkin pokkaa arvostella muita naisia??

Miksi ihmeessä, et sano välillä, että katso peiliin. Tuskin miehesikään enää mikään adonis on.

Miehesi luulee itsestään liikoja, sinun asiasi on pudottaa hänet jalustalta. Typerää käytöstä ei tarvitse sietää. Pikku kritiikki pallomahasta ja kaljusta tehnee hänelle hyvää.

miehen ei tarvitse ulkonäöllä koreilla, kun taas naisen nimenomaan täytyy. Käyttää näitä vanhoja juttuja kuten että seksissäkin mies on visuaalinen ja on välttämätöntä että nainen on hyvännäköinen että on haluttava, kun taas naiselle merkitsee muut asiat.

Olen joskus sanonut siitä että minua vaivaa se kun niin kauhean kriittisesti ihan tavallisen ja hyvänkin näköisiä naisia pitää arvostella, ja aina nimenomaan ulkonäöstä. Mutta miehet kuulemma vaan on semmoisia eikä voi mitään. Kerran kyllä alkoi ihan naurattaa kun mies katseli itseään peilistä ja totesi että miehet vaan muuttuu charmanteiksi vanhetessaan mutta naisista tulee vaan rumia ämmiä, se oli jotenkin niin koominen lausunto jo kun kyllä ne erityisen charmantit vanhemmat miehet aika vähissä on. Taviksia useimmat niistä kuten naisistakin.

Samoja kommenttaja omasta "charmistaan" ja vanhenemisestaan, ja naiset ne vaan rupsahtaa.

Joku heitti ajatuksen mieheni äitisuhteesta ja että mies tosiasiassa vihaa naisia. Sama on tullut mieleeni, ja mieheni äitisuhde on katastrofi äitinsä vakavien mielenterveysongelmien takia. Miehelläni ei siis koskaan ole ollut kiintymyssuhdetta äitiinsä lapsena, eikä edes mahdollisuutta siihen.

Vaihtaisipa aviomieheni kiinnostuksensa toisiin miehiin ja jättäisi naiset rauhaan, miehet kun eivät hänen mukaansa rupsahda. Taitaa olla piilohomo koko mies.

Kiitos kaikille ajatustenne jakamisesta, en näköjään ole yksin.

ap

Vierailija
24/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ei ole huono käytös, vaan se miten paljon tuo kertoo miehen arvostuksesta vaimoaan kohtaan, jota ei siis tässä tapauksessa ole. Ei mitään kunnioitusta eikä arvostusta, ja mihin kaikkeen se sitten parisuhteessa vaikuttaakaan...

Exäni, joka siis oli samanlainen, niin hänen äitinsä on samanlainen. Aina arvostelemassa ihmisiä heidän painonsa mukaan. Maailman tärkein asia on se, ettei vaan lihoisi, ja kylläpä se tuokin on viime aikoina päässyt lihomaan jne. Sitä sitten puolustellaan, että kun ne läskit on niin epäterveellistä. Just joo, terveydestähän he olivatkin aidosti huolissaan.

Vierailija
25/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hain omani toisesta maasta, jossa miehet sen lisäksi että arvostavat naisia, pitävät myös huolta omasta ulkonäöstään.

Kerro sille että suomalaisiset miehet ovat tilastollisesti lihavampia kuin naiset ja kuolevat nuorempina. Sen jälkeen vinkkaat, että voisi tehdä jotain paisuneelle ulkomuodolleen että tilastot edes hieman kaunistuisivat.

yleensaähän ulkoisesti ns.ihannemies on painoindeksiltään lievästi ylipainoinen? EIkö sellainen laiha kukkakeppimies ole yhtä "beta" kuin lihava?

Vierailija
26/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia? Millainen äitisuhde miehellä on, tai lapsuudenkoti yleensä ollut? Todennäköisesti vahva, tukahduttava äiti ja heikko alistuva isä..

Miehen äiti on melkoinen vahva tahtonainen, kun taas isä hiljainen alistuva hissukka. En usko että on ollut sinänsä mikään erityisen kauhea lapsuudenkoti, mutta tuollainen asetelma ollut kyllä että mies kunnolla tossun alla.

t. 21

Vierailija
27/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lähes 50 ja hänellä on vieläkin pokkaa arvostella muita naisia?? Miksi ihmeessä, et sano välillä, että katso peiliin. Tuskin miehesikään enää mikään adonis on. Miehesi luulee itsestään liikoja, sinun asiasi on pudottaa hänet jalustalta. Typerää käytöstä ei tarvitse sietää. Pikku kritiikki pallomahasta ja kaljusta tehnee hänelle hyvää.

miehen ei tarvitse ulkonäöllä koreilla, kun taas naisen nimenomaan täytyy. Käyttää näitä vanhoja juttuja kuten että seksissäkin mies on visuaalinen ja on välttämätöntä että nainen on hyvännäköinen että on haluttava, kun taas naiselle merkitsee muut asiat. Olen joskus sanonut siitä että minua vaivaa se kun niin kauhean kriittisesti ihan tavallisen ja hyvänkin näköisiä naisia pitää arvostella, ja aina nimenomaan ulkonäöstä. Mutta miehet kuulemma vaan on semmoisia eikä voi mitään.

seksi ei hänen kanssaan maistu hyvältä,kun on niin huonotapainen. Ja vaikka onkin huonomman näköiseksi hänkin mennyt niin enemmän sinulle merkitsee se henkinen puoli. Kerro, että hän ei osaa ylläpitää sitä mukavaa viretttä, joka naista lämmittää. Ala kertomaan miehistä, jotka osaavat pitää vaimoaan hyvänä. Kyllä niitä teidänkin tuttavapiiristä varmaan löytyy.

Vierailija
28/28 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän aina kuorossa huudetaan, että naisen nimenomaan pitää tälläytyä ja olla koko ajan viimosen päälle, muuten mies menee vieraisiin! Ja että semmosia ne miehet vaan on ja kaikille miehille ulkonäkö on tärkeintä!

Eli siis... ap:n mieshän on siis vain... mies?? Eikös??

No, itse en sitäisi tuollaista hetkeäkään!

Onneksi itselläni on ihan ja arvostava mies ja suhde! Olen miestäni paljon vanhempi ja silti saan koko ajan kuulla, kuinka kaunis olen! Ja nuori mieheni on todellakin komea, jolle ottajia kyllä riittäisi :)

Enkä tällää itseäni, en meikkaa enkä kulje korkkareissa!

Meidän suhde perustuu johonkin ihan muuhun kuin ulkonäköön. Ehkäpä se juuri siksi kestää myös ajan tuoman patinan!

HUH! En vaan tajua ajatusmallia, minkä mukaan naisen elämäntehtävä on vain ja ainoastaan miellyttää miestä, keinolla millä hyvänsä!!