Miksi Muru antaa miehelleen jos ei halua tulla raskaaksi??
Kommentit (10)
En ole pitkään aikaan bongannut mitään Muru-ketjuja. Miten siinä HIV-testissä kävi.
Nimim. nolife
En ole pitkään aikaan bongannut mitään Muru-ketjuja. Miten siinä HIV-testissä kävi. Nimim. nolife
Muru oli tänääkin palstalla. Joku saako muuttaa mielensä ketju se oli. Selaa taaksepäin.
niin ei tarttis murehtii =D
Jos ei itse tykkää, niin mitä nainen siitä saiskaan?
6 tai 9 kuukauden päästä! Eli koko homma on feikkiä, sillä kyllä terveyshenkilöstö olisi tästä infonnut.
6 tai 9 kuukauden päästä! Eli koko homma on feikkiä, sillä kyllä terveyshenkilöstö olisi tästä infonnut.
En ole pitkään aikaan bongannut mitään Muru-ketjuja. Miten siinä HIV-testissä kävi. Nimim. nolife
Muru oli tänääkin palstalla. Joku saako muuttaa mielensä ketju se oli. Selaa taaksepäin.
Olipa vähän tylsä käänne. Kai Muru on pillereitä käyttänyt eikä kokonaan ilman ehkäisyä touhunnut mm. Micken kanssa.
Olipa vähän tylsä käänne. Kai Muru on pillereitä käyttänyt eikä kokonaan ilman ehkäisyä touhunnut mm. Micken kanssa.
tauolla on kun on jotain päänsärkyjä ollut ja sitä siis testataan.
Miksi itse harrastat seksiä?
Jos pelkäisit joka kerralla että tulisit raskaaksi? Olisit luopunut pillereistä oman hyvinvoinnin takia, ja sitten mies ei suostuisi käyttämään kortsua, eikä aina pysty vetämään ulos ajoissa?
Sehän tässä oli pointtina, miksi harrastaa seksiä kun toinen ei välitä ehkäisystä kun haluaa lapsia, ja nainen ei vielä halua lapsia ajatellakaan.
Miksi itse harrastat seksiä?
Jos pelkäisit joka kerralla että tulisit raskaaksi? Olisit luopunut pillereistä oman hyvinvoinnin takia, ja sitten mies ei suostuisi käyttämään kortsua, eikä aina pysty vetämään ulos ajoissa? Sehän tässä oli pointtina, miksi harrastaa seksiä kun toinen ei välitä ehkäisystä kun haluaa lapsia, ja nainen ei vielä halua lapsia ajatellakaan.
niin ei tarttis murehtii =D