viisaammat kertokaa
Edelliset kuukautiset alkoi 16.10.
Tänään (11.11) on kp 26/26, mutta ei ole ainakaan vielä alkanut.
Ovis oli 28 - 30.10. Eli siitä on nyt 12-14 päivää. Oviksen aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, mutta jotain on saattanut päästä sisään.
Eilen iski flunssa. (Lämpöä ja kurkku kipua).Eilen ja tänään
alaselkään on sattunut, alavatsa tuntuu " painavalta " , vatsaan ja selkään on vihlaissu, selkään myös (kipu on hetkittäistä), eilen olin tosi kiukkuinen ja illalla itkukin pääsi kylään ja vieläpä syyttä.Ruoka ei maistu, mutta näläntunnetta on. Yleensä ennen kuukautisia tahdon paljon seksiä, mutta nytten ei ole minkäänlaisia haluja.
Olenkohan raskaana? Vai tuliskohan ne menkat sitte myöhässä. Koska voin tehdä raskaustestin, niin että se olisi varma tulos, etten liian aikaisin testaa.Help.
Kommentit (5)
Kyllä se näillä tienoilla pitäisi jo näkyä testissä. Tuu ilmottelee miten kävi :)
Raskausoireilta kyllä kuulostaa..
Jos ei nyt yön aikana ala, niin kaupasta käyn testin ostamassa :).
Huomiseen siis.
Ei oo tänäänkään menkkoja tullu ja apteekin raskaustestin tein, mutta tulos on nega. Voinko silti olla raskaana?
En usko, että "oireeni" on kuviteltuja, koska viillot ja yms olen tuntenut jne. Mitä tapahtuu...Hmm..No jospa sitten odottelen niitä kuukautisia..ja jos ei viikkoon niistä mitään kuulu, ni teen uuden testin... Oon ihan pihalla :(
Edelliset kuukautiset alkoi 16.10.
Tänään (11.11) on kp 26/26, mutta ei ole ainakaan vielä alkanut.
Ovis oli 28 - 30.10. Eli siitä on nyt 12-14 päivää. Oviksen aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, mutta jotain on saattanut päästä sisään.
Eilen iski flunssa. (Lämpöä ja kurkku kipua).Eilen ja tänään
alaselkään on sattunut, alavatsa tuntuu " painavalta " , vatsaan ja selkään on vihlaissu, selkään myös (kipu on hetkittäistä), eilen olin tosi kiukkuinen ja illalla itkukin pääsi kylään ja vieläpä syyttä.Ruoka ei maistu, mutta näläntunnetta on. Yleensä ennen kuukautisia tahdon paljon seksiä, mutta nytten ei ole minkäänlaisia haluja.
Olenkohan raskaana? Vai tuliskohan ne menkat sitte myöhässä. Koska voin tehdä raskaustestin, niin että se olisi varma tulos, etten liian aikaisin testaa.Help.
Mikä on hauskaa?
v: vauva tynnyrissä. XD
Mikä on hauskempaA?
v: Kaksi vauvaa tynnyrissä. lol
Mikä on vielä hauSkempaa?
v: Vauva kahdessa tynnyrissä :D
Lisäyksenä vielä rintojen arkuus sekä väsymys.