Onko mies sanonut tissejäsi liian isoiksi ?
Jos on niin mikä on kuppikokosi ?
Kommentit (25)
Kommentti tuli suunnilleen näin: Sul on mahtavat bosat, onko noi luomut?
Joo on ihan ehtaa luomua.
Tuntematon mies kommentoi tuon.
Koko on G 85
pikkujouluissa, että tissien pitäisi hänen mielestään olla "semmoiset käteensopivat, ei millään pahalla".
80G
On ihan hulluna vaikka ite inhoan rintojani, roikkuvat isot lollot!
Koko 90 J
Vaimolla lienee 85D tai sinne päin, painoakin kerännyt yli 50% lisää siihen mitä oli tutustuttaessa. Alunperin taisi olla 80B tienoolla.
Painoa tulee 2 kiloa vuodessa lisää tasatahtia. Voi jo nyt ennustaa koska menee 100 kg rikki.
Aina on kuitenkin toivoa muutoksesta?
Kun siihen ei kuitenkaan juuri voi vaikuttaa. Sama kuin haukkuisin hänen pippeliään liian pieneksi.
Oma kokoni on vaihdellut avioliittomme aikana D:stä pahimmillaan H:hon, ja mieheni on suhtautunut rakentavasti kaikkiin näihin kokoihin.
niin se selittää aika paljon rintojen kasvua? Kyllä siihen voi vaikuttaa, lopettaa lihomisen ja lakaa treenaamaan kroppaansa. Tulee parempi olo ja mieli. Suosittelen.
Kun siihen ei kuitenkaan juuri voi vaikuttaa. Sama kuin haukkuisin hänen pippeliään liian pieneksi.
Oma kokoni on vaihdellut avioliittomme aikana D:stä pahimmillaan H:hon, ja mieheni on suhtautunut rakentavasti kaikkiin näihin kokoihin.
mut se tykkää sellaisista käteensopivista nyt ei sovi käsiin, tällä hetkellä kuppikoko on 85D mutta mä imetän vielä joten mies tyytyy näihin
mutta on se sanonut että ei haittais vaikka olis pienemmätkin ja ymmärtää hyvin miksi en itse niistä ole niin innoissani.
t:95F
kun tissini ovat niin isot, kutsuu niitä lolloiksi. kuppikoko on 70F ja toisissa malleissa 75D.
Oli enemmän viehtynyt exänsä "tisseihin" (jotka olivat ehkä luokkaa AA-). Minulla kuppikoko on B-C.
mutta yksi eksä valitti liian isosta koosta (65DD, vastaa siis ehkä jotain mielikuvaa B-kupista). Tuo mies tuomittiin myöhemmin alaikäiseen sekaantumisesta, joten ehkei niitä muotoja olisi saanut olla ollenkaan...
useinkin, tykkää pienistä.Toisinaan kyllä sanoo että ihanat tissit. Luulen että se kun sanoo niitä isoiksi on sellaista "ei niin tosissaan" -sanomista.Mulla liivien koko 75C.