Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on masentuneen oloinen, äksy ja poissaoleva

Vierailija
11.11.2012 |

Miestä ennen kaikkea taloudellinen tilanne ahdistaa. Lisäksi sanoo, että lastenhoito ei ole palkitsevaa eikä hän siksi jaksaisi sitä.

On hirveän jähmeä, negatiivinen, joko ei ota kantaa tai sitten sanoo rumasti/yliäkäisesti mulle tai lapsille. Lapset ovat pieniä ja vaativat paljon. Minua ahdistaa kotona, kun ei uskalla luottaa miehen huolenpitoon. Jos käyn suihkussa, joku jo itkee. Voivat purra toisiaan tms isä ei välitä olla välissä, äksyää sitten että mitä te koko ajan tappelette kun on jo tapahtunut. Huokailee. Selvästi ärsyyntyy lasten sotkemisesta.

Minua uuvuttaa tämä. Ylävatsa oireilee, ihan kuin alkavaa mahahaavaa. Mitä mun pitäisi tehdä? Olisi helpompi kun mies menisi hotelliin asumaan ja minä hoitaisin lapsia yksin, masentaa kun toinen aikuinen on tuollainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että miehesi on masentunut/uupunut. Saako teillä molemmat säännöllisesti myös omaa aikaa? onko teillä yhteistä aikaa? Onko teidän mahdollista tehdä jotain taloudellista tilannetta helpottaaksenne, esim. vaihtaa halvempaan asuntoon... myydä toinen auto pois tms... ?

Minkäikäisiä teidän lapset on? Oma mies kai kärsi myös jonkinlaisen synnytyksen jälkeisen masennuksen kun esikoinen tuli... esikoisen tulo on iso mullistus ja meidän vauvalla vielä oli koliikki, se oli aika rankkaa. Mies käyttäytyi kuvailemallasi tavalla, asia helpottui kun mies (lopulta) sai puhuttua että häntä väsyttää ja hän kokee jäävänsä ulkopuolelle... kun olin aika tiiviisti vauvan kanssa. Myös muuttunut taloudellinen tilanne ahdisti. Puheyhteys nyt olisi teille tärkeä!

Vierailija
2/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärtyisä ja osin poissaolevakin. Mutta hän kyllä hoitaa pakolliset hommat, tekee kotitöitä ja hoitaa lapset. Tekee siis kaiken, mikä on "pakko", mutta on kireä, ottaa monet viattomatkin asiat hyvin negatiivisesti.

Hänellä on työstressiä, josta kävi jo työterveyslääkärillekin puhumassa, sai jotain neuvoja, mutta ei suurempaa apua. Meillä on onneksi loma edessä, toivotaan, että pystyy siellä rentoutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo itse että ei ole masentunut, mutta v-tuttaa rahatilanne. Koitan puhua, että äksyily ei sitä muuta, pahentaa vaan kotitilannetta, mutta ei auta puhumiset yhtään. Mä tunnun ärsyttävän miestä vaan lisää. Mua niin ottaa päähän, ettei miehen lastenhoitoon voi luottaa, kun ei välitä olla tarkkana, ei vaivaudu, äksyilee jne. Pitäisi pystyä jakamaan, minähän heistä kuitenkin ehdottomasti suurimman osan ajasta huolehdin! Siksi en paljon osaa sympatiaa miehelle antaa..