Iänpäivän lounas, ei enää koskaan soijarouhetta?
Lapset olivat poikineen syömässä, laitoin jauheliha rouhepihviä. Luulin .että kelpaa mutta ei mummon lihapullat olletkaan sellaisia, kuin ennen! Onneksi karjalanpaisti sun muut maistui pojille, soijapihvit puolis syötynä jäi lautaselle. Näköjään vanhasta tavasta ei voi luopua?
Kommentit (10)
soijarouhepullat ei kyllä tulis ekana mieleen isänpäivälounaaksi
(hirvenlihapullat on kanssa aika egologisia)
sellainen, varmasti saisit tehtyä jotain hyvääkin juhlapäivälliseksi:)
ei nuorille maistunu, meistä muista oli tosi hyvää. Sain tyrkättyä tytölle ja sen miehelle osan!
Olen kasvissyöjä ja syön soijaa, mutta vain hyvin marinoidun tofun muodossa, nuo rouheet on todella kuvottavan makuisia minusta.
samalla aterialla kahta liharuokaa, niitä pullia/pihvejä JA karjalanpaistia???!
Nyt en kyllä ihmettele ilmastituhoja yhtään jos normilihansyöjän elämä on tuollaista. Kerropa ap vielä että ruoan kanssa söitte voileipiä leikkeleen ja juuston kera.
samalla aterialla kahta liharuokaa, niitä pullia/pihvejä JA karjalanpaistia???!
Nyt en kyllä ihmettele ilmastituhoja yhtään jos normilihansyöjän elämä on tuollaista. Kerropa ap vielä että ruoan kanssa söitte voileipiä leikkeleen ja juuston kera.
Ja voin sanoa että medaljongit oli ainakin kypsiä.
Niissä tuskin oli lihaa nimeksikään, niin oli kutistuneet. =D
Olen kasvissyöjä ja syön soijaa, mutta vain hyvin marinoidun tofun muodossa, nuo rouheet on todella kuvottavan makuisia minusta.
Etnisen kaupan tofunon hyvää, ei se mitä normikaupoissa on, liian tiivistä.n
Miten laitat sen? Teen esim bologneseä, tosi hyvää.
Etnisen kaupan tofunon hyvää, ei se mitä normikaupoissa on, liian tiivistä.n
ja osassa saa jonkunverran peitettyä rouheen epämiellyttävää makua, niin että syömään pystyy, mutta en tykkää.
Lisäksi nykyään en halua enää edes kokeilla, koska en usko noiden pitkälle jalostettujen soijavalmisteiden olevan ollenkaan terveellisiä. Välttäisin jo periaatteesta vaikka saisikin maistumaan.