Ekat treffit pilalla
Olin ekoilla treffeillä perjantaina erään puheliaan, hyväkäytöksisen, maailmaa nähneen ja fiksun miehen kanssa. Oltiin monissa asioissa samalla aallonpituudella.
Tai niin ainakin luulin...Oltiin sellasessa rennossa istuskelupaikassa ja ekat kolme tuntia olin ihan huumassa, että minkälaisen saaliin olinkaan napannut. Sitten romahdin pilvilinnoistani alas. Olimme suudelleet muutaman kerran, kun mies tokaisi jotakin tähän tyyliin: ostitko valkosipulin makuisen siiderin vai oletko syönyt tänään valkosipulia?
En kyennyt muuta kuin kysymään MITÄ?, jolloin mies toisti kysymyksen. Mutisin siihen jotakin epämääräistä ja mies lohdutteli että on hänkin juonut olutta, että ei hänenkään hengitys varmaan niin hyvältä tuoksu.
Olin kyllä syönyt punasipulilla höystetyn patongin ennen treffejämme, mutta pesin hampaat ja söin pari purkkaa sen jälkeen. Ilmeisesti tuoksu oli silti puskenut läpi, mutta ei se niin paha voinut olla että täytyy huomauttaa asiasta, varsinkaan ekoilla treffeillä.
Mies joi neljä olutta koko treffiemme (4 tuntia) aikana, eli kyse ei voinut olla humalassa lauotusta typeryydestä. Luulin myös että mies haluaa päästä minusta eroon loukkaamalla mutta kommentin jälkeen hän edelleen oli kovin likellä, kädet mun hartioilla ja oli myös hämmentyneen ja loukkaantuneen näköinen, kun lähdin melko pian kotiin sen kommentin jälkeen, meni vain maku koko illasta.
Sen verran pitkään istuin siinä vielä sen kommentin jälkeen (joku 15 min) että en nyt oikein ole varma yhdistikö mies lähtöäni tuohon kommenttiin.
Toisaalta harmittaa, kun mies muuten oli kovin miellyttävä (hieman ehkä häiritsi myös se, että mies puhui vain lähinnä itsestään). Haluaisitteko te nähdä tällaisen miehen vielä uudestaan?
Kommentit (42)
Olen itkeskellyt illalla tätä asiaa.
Minä olisin vähän ihmetellyt sitä, että mies haluaa ensitreffeillä tai parin ensimmäisen treffien aikana suudella pitkään. Ei siinä suudelmasta ole mitään mieltä jos ei ole tunnetta, pelkkää kieltä. Yäk.
Sitten olisi. järkyttynyt, että mennään jonnekin karaokebaariin laulamaan. Välitön nou nou olisi se, että mies puhuu vain itsestään eikä älyä kysyä mitään naiselta. Kiinnostaako miestä kenen kanssa on treffeillä vai riittääkö et siinä on joku nainen. Jos mies on raivostuttavan itsekeskeinen ja tarvitsee naisen kuuntelu- ja ihailupuolelle niin on jonkun muun hommia, ei minun. Siihen vielä huomauttelua kultaseni sinun henkesi haisee niin en odottaisi mitään me-henkeä kyseiseltä herralta.
Parasta on kun parisuhteessa ollaan me vastaan koko maailma vaikka mitä tapahtuisi ja tästä sopivat kaksi aikuista, itsenäistä ihmistä.
Suutelua suutelemisen vuoksi, treffit treffien vuoksi - ihan sama kuka siinä on. Yäk.