Ekat treffit pilalla
Olin ekoilla treffeillä perjantaina erään puheliaan, hyväkäytöksisen, maailmaa nähneen ja fiksun miehen kanssa. Oltiin monissa asioissa samalla aallonpituudella.
Tai niin ainakin luulin...Oltiin sellasessa rennossa istuskelupaikassa ja ekat kolme tuntia olin ihan huumassa, että minkälaisen saaliin olinkaan napannut. Sitten romahdin pilvilinnoistani alas. Olimme suudelleet muutaman kerran, kun mies tokaisi jotakin tähän tyyliin: ostitko valkosipulin makuisen siiderin vai oletko syönyt tänään valkosipulia?
En kyennyt muuta kuin kysymään MITÄ?, jolloin mies toisti kysymyksen. Mutisin siihen jotakin epämääräistä ja mies lohdutteli että on hänkin juonut olutta, että ei hänenkään hengitys varmaan niin hyvältä tuoksu.
Olin kyllä syönyt punasipulilla höystetyn patongin ennen treffejämme, mutta pesin hampaat ja söin pari purkkaa sen jälkeen. Ilmeisesti tuoksu oli silti puskenut läpi, mutta ei se niin paha voinut olla että täytyy huomauttaa asiasta, varsinkaan ekoilla treffeillä.
Mies joi neljä olutta koko treffiemme (4 tuntia) aikana, eli kyse ei voinut olla humalassa lauotusta typeryydestä. Luulin myös että mies haluaa päästä minusta eroon loukkaamalla mutta kommentin jälkeen hän edelleen oli kovin likellä, kädet mun hartioilla ja oli myös hämmentyneen ja loukkaantuneen näköinen, kun lähdin melko pian kotiin sen kommentin jälkeen, meni vain maku koko illasta.
Sen verran pitkään istuin siinä vielä sen kommentin jälkeen (joku 15 min) että en nyt oikein ole varma yhdistikö mies lähtöäni tuohon kommenttiin.
Toisaalta harmittaa, kun mies muuten oli kovin miellyttävä (hieman ehkä häiritsi myös se, että mies puhui vain lähinnä itsestään). Haluaisitteko te nähdä tällaisen miehen vielä uudestaan?
Kommentit (42)
Itse välttelisin kyllä kaikkea mikä aiheuttaa pahajanhajuista hengitystä ylipäätään. Eikö tuo ole kunnioituksen puutetta toista kohtaan?
Ei ollut tarkoitus olla epäkunnioittava, en yksinkertaisesti tiennyt, että punasipulin haju puskee niinkin voimakkaasti vielä seitsemän tunnin päästä läpi, kun hampaatkin on pesty ja muutama purkka syöty. Siisteydessä ja hygieenisyydessä koitan olla todella tarkka varsinkin ennen ekoja treffejä. Olen jopa niin "vainoharhainen" että käydessäni vessassa jauhan sielläkin purkkaa sen parin minuutin ajan, koska sokeripitoiset siideritkin voivat aiheuttaa pahaa hajua. Joskus olen tuhonnut treffien aikana kokonaisen purkkapitkon :D
Itselläni taitaa olla huono hajuaisti, kun muut saattavat ihmetellä jotakin hajua ja itse en haista mitään. Tai ehkä olen "sokea" tietyille hajuille. Pelkäänkin jatkuvasti, että haisen pahalle ilman että edes itse huomaan sitä ja niinhän nytkin sitten kävi. Mutta kyllähän sen miehenkin hengitys haisi siinä vaiheessa iltaa. Itselleni ei tosin tulisi mieleenkään lähteä huomauttamaan siitä.
-ap
pitkät rehvit.
Taitaa kyllä mennä toisen pyllyn haisteluksi tuollainen pitkä vehtaaminen.
mutta itse olisin suhtautunut siihen huumorilla. Se ei siis olisi ollut minulle turn off, mutta tuo alituinen itsestään puhuminen kyllä. Puistttavia tyyppejä nuo, jotka ensi treffeillä vaan kertovat maailman matkoistaan ja muusta.
Yksikin kalja nimittäin tuoksahtaa.
Mitä tulee tuohon hampaiden harjaamiseen, niin kannattaa ostaa kieliharja ja harjata ainakin kerran päivässä myös kieli. Useimmiten se haju tulee sieltä (plus tietysti vatsasta).
Vaikka olisivat 0,33 kaljoja, niin aika runsaasti se on. Minulle jos nainen joisi kolme se olisi varmaan jo este mennä tosille treffeille. Koskakohan olen itse juonut edes kaksi olutta, on siitä aikaa.
Olen kerran ollut treffeillä nuoren naisen kanssa, joka haisi kahvilassa pöydän yli oksennukselle. Siis ainakin metrin päähän. Ehdottomasti ei tulisi mieleenikään tavata oksennukselta haisevaa uudestaan. Sipulille jos oikeasti haisit, en piittaisi siitä lainkaan. Sen sijaan jos suuhygieniasi petti muuten, se on ehkä eri asia vaikka ekatreffeilla huomauttelu onkin joko typerä vahinko, idiootti mies tai ne kaljat vieneet sitten miestä.
Kielen putsaamista komppaan ehdottomasti, ja sinun hajuaistissasi ei tarvitse olla mitään vialla että niin voi käydä. Itse ei haista omia hajujaan niin voimakkaasti kuin toiset, koska oma hajuaistisi voi toimia vain jos se sulkee pois omat hajusi eli kalibroi hajuaistin niin ettei omat välittömät hajut vaikuta muihin hajuihin mitä haistelet. Ainoa keino millä omia hajuja voi yrittää haistaa taitaa olla laittaa kämmen suun eteen ja hengitellä siihen nopeasti edes takaisin. Sama ilma kiertää edes takaisin ja uloshengityksen haju vahvistuu niin paljon yli tavallisen uloshengityshajusi, että oma hajuaistisi haistaa sen osuuden joka menee tavallisen uloshengityshajusi "yli", eli siis muutoksen uloshengityshajussa. Toimii minulla, kun pitää tietää haiseeko hengitykseni vaiko ei.
En tiedä antaisinko tuon vaikuttaa jos mies noin sanoi. Jos olisin mies, ottaisin yhteyttä uudelleen jos haju ei minua pahemmin häirinnyt ja muuten oli kiinnostava tyyppi. Ja jos olisi tosi tosi kiinnostava ja asia olisi ongelma, suhtautuisin asiaan niin että naisen saisi pian korjaamaan ongelman jos sellainen olisi. Vaikka antaisin lahjakortin suuhygienistille ja etsisin hyvän kirjan aiheesta. Antaisin samalla kun veisin jonnekin premium-ravintolaan syömään, että ymmrtäisi minun olevan vain huomaavainen mutta erittäin tosissani hänen kanssansa.
olet heivaamassa miestä menemään, eipä ole ihme, kun olet sinkkuna, jos olet noin herkkähipiäinen.
Kannattaisiko antaa toiselle vielä mahdollisuus tai jos haluat olla ikuisesti vanhapiika niin sitten voi antaa olla.
Uskomatonta miten naiset on nykyään vaativia ja kaikki sanomiset otetaan tosissaan.
jos tuollainen ilkeys yhdistyy siihen, etta mies puhuu tauotta itsestaan. olen nahnyt sellaista enka paase millaan yli, hyvin tosissani siis tassa asiassa.
samaa mielta, etta tuoksun perusteella tunnistaa sen oikean vaajaamattomasti
ei se silloin haittaa vaikka toinen haisisikin oluelta ja oksennukselta, koska se oikea haju on jotenkin jopa mystinen elementti, tulee esiin joka tapauksessa
Ja voi sitten vahingossa möläyttää jotain tahditonta, kun suu toimii ennemmin kuin aivot, mutta en tiedä sitten oliko tämä sellainen tapaus.
Pitkät treffit ja noinkin monet kumotut tuopit selittyvät sillä, että ehdittiin olla illan aikana parissakin paikassa istumassa. Loppuillasta päädyttiin sellaiseen karaokemestaan (oli ihan tasokas paikka, ei mikään likainen räkälä). Mies on todella hyvä laulamaan, niin ehkä halusi siinä sitten tehdä vaikutusta laulutaidoillaan :D
Mutta joo, mietin nyt vielä, että otanko mieheen yhteyttä, hänestähän ei ole tuon illan jälkeen enää kuulunut mitään...
-ap
ja siis AP;) Ihan aikuisten ikeastiko vedit herneen nekkuun moisesta kysymyksestä?? Ilmeisesti elämänkokemuksesi on aika pientä??
Niin silloin tämä nyt vain tarkoitti, etteivät ominaistuoksunne sopineet toisilleen. Siinä ei ole mitään pahaa eikä ihmeellistä, näin käy yhtenään. Mullakin on yksi tapailtu nainen jäänyt tuon vuoksi.
Nokka pystyyn ja uutta kohti.
ja siis AP;) Ihan aikuisten ikeastiko vedit herneen nekkuun moisesta kysymyksestä?? Ilmeisesti elämänkokemuksesi on aika pientä??
Itse näen aika paljon vaivaa ollakseni kohtelias ja tätä edellytän myös mieheltä, jonka kanssa olen ekoilla treffeillä. Raadollinen rehellisyys kuuluu vasta siihen vaiheeseen, kun suhde on jo vähän pidemmällä. En nyt siis välttämättä loukkaannu siitä, että joku mulle sipulinhajuisesta hengityksestä sanoo, riippuu kuitenkin että kuka sanoo, missä sanoo ja milloin sanoo.
Ja suurempi virhe oli, kun mies puhui vain itsestään, se antaa huonon kuvan. Samoin kuin ekan tapaamiskerran kiroilu ja muu pelleily.
En ole kovin tuomitsevaa sorttia mutta kyllä mullakin rajat löytyy. Toisaalta sekin on totta, että ihminen saattaa hermostuksissaan antaa itsestään huonon kuvan. Eli kait tässä täytyy vielä tilaisuus antaa :)
-ap
Olin ekoilla treffeillä perjantaina erään puheliaan, hyväkäytöksisen, maailmaa nähneen ja fiksun miehen kanssa. Oltiin monissa asioissa samalla aallonpituudella.
Tai niin ainakin luulin...Oltiin sellasessa rennossa istuskelupaikassa ja ekat kolme tuntia olin ihan huumassa, että minkälaisen saaliin olinkaan napannut. Sitten romahdin pilvilinnoistani alas. Olimme suudelleet muutaman kerran, kun mies tokaisi jotakin tähän tyyliin: ostitko valkosipulin makuisen siiderin vai oletko syönyt tänään valkosipulia?
En kyennyt muuta kuin kysymään MITÄ?, jolloin mies toisti kysymyksen. Mutisin siihen jotakin epämääräistä ja mies lohdutteli että on hänkin juonut olutta, että ei hänenkään hengitys varmaan niin hyvältä tuoksu.
Olin kyllä syönyt punasipulilla höystetyn patongin ennen treffejämme, mutta pesin hampaat ja söin pari purkkaa sen jälkeen. Ilmeisesti tuoksu oli silti puskenut läpi, mutta ei se niin paha voinut olla että täytyy huomauttaa asiasta, varsinkaan ekoilla treffeillä.
Mies joi neljä olutta koko treffiemme (4 tuntia) aikana, eli kyse ei voinut olla humalassa lauotusta typeryydestä. Luulin myös että mies haluaa päästä minusta eroon loukkaamalla mutta kommentin jälkeen hän edelleen oli kovin likellä, kädet mun hartioilla ja oli myös hämmentyneen ja loukkaantuneen näköinen, kun lähdin melko pian kotiin sen kommentin jälkeen, meni vain maku koko illasta.
Sen verran pitkään istuin siinä vielä sen kommentin jälkeen (joku 15 min) että en nyt oikein ole varma yhdistikö mies lähtöäni tuohon kommenttiin.
Toisaalta harmittaa, kun mies muuten oli kovin miellyttävä (hieman ehkä häiritsi myös se, että mies puhui vain lähinnä itsestään). Haluaisitteko te nähdä tällaisen miehen vielä uudestaan?
etta ei voi kohteliasta sivuhuomautusta sipulista tehda (sanoit ap itse etta mies sitten sanoi etta no mitas tuosta, hankin haisee varmaan kaljalle) kun ollaan melkein ventovieraita, MUTTA on kuitenkin pussailtu pitkaan ja intiimisti. Siis pussailut ventovieraan kanssa on ihan ok, mutta taytyy olla tosi tarkka siita mita sanoo ettei toinen vaan loukkaannu.
Kun mies ei kerta sanonut ilkeasti, ja yritti hyvitella jalkeenpain, niin eiko kannattaisi unohtaa koko kommentti ja jatkaa niinkuin sita ei olisi tapahtunutkaan?? Ota yhteytta jos muuuten, ilman sipulijuttua olisit kiinnostunut!
etta ei voi kohteliasta sivuhuomautusta sipulista tehda (sanoit ap itse etta mies sitten sanoi etta no mitas tuosta, hankin haisee varmaan kaljalle) kun ollaan melkein ventovieraita, MUTTA on kuitenkin pussailtu pitkaan ja intiimisti. Siis pussailut ventovieraan kanssa on ihan ok, mutta taytyy olla tosi tarkka siita mita sanoo ettei toinen vaan loukkaannu. Kun mies ei kerta sanonut ilkeasti, ja yritti hyvitella jalkeenpain, niin eiko kannattaisi unohtaa koko kommentti ja jatkaa niinkuin sita ei olisi tapahtunutkaan?? Ota yhteytta jos muuuten, ilman sipulijuttua olisit kiinnostunut!
etta ei voi kohteliasta sivuhuomautusta sipulista tehda (sanoit ap itse etta mies sitten sanoi etta no mitas tuosta, hankin haisee varmaan kaljalle) kun ollaan melkein ventovieraita, MUTTA on kuitenkin pussailtu pitkaan ja intiimisti. Siis pussailut ventovieraan kanssa on ihan ok, mutta taytyy olla tosi tarkka siita mita sanoo ettei toinen vaan loukkaannu. Kun mies ei kerta sanonut ilkeasti, ja yritti hyvitella jalkeenpain, niin eiko kannattaisi unohtaa koko kommentti ja jatkaa niinkuin sita ei olisi tapahtunutkaan?? Ota yhteytta jos muuuten, ilman sipulijuttua olisit kiinnostunut!
Minä taas en tajua miten suutelosession päätteeksi tokaistu "ostitko sipulinmakuisen sidukan vai ootko syöny tänään valkosipulia?" on kenenkään mielestä kohtelias sivuhuomautus. :D
Minä taas en tajua miten suutelosession päätteeksi tokaistu "ostitko sipulinmakuisen sidukan vai ootko syöny tänään valkosipulia?" on kenenkään mielestä kohtelias sivuhuomautus. :D
Minusta se kuulostaa vitsilliseltä heitolta.
Ihan vaan vapauttaakseen tunnelmaa, odotti ehkä naurahtavaa vastausta.
ekoilla mies oli örveltänyt humalassa, jos oikein ymmärsin. Toisilla suutelee ja loukkasi, väheksyi sinua. Ynnä puhui itsestään. Anna tollasen tyypin mennä,
JSSAP!
Minusta se kuulostaa vitsilliseltä heitolta.
Ihan vaan vapauttaakseen tunnelmaa, odotti ehkä naurahtavaa vastausta.
AP:lla on aiempia kokomuksia että hajun takia on jääneet yksiin treffeihin eli asiassa voi olla joku muukin syy kuin minkä on hoksannut tai kertonut. Koska itsetunto on heikko aiheeseen liittyen, tuo heitto joka oli varmaankin juuri humoristiseksi tarkoitettu loukkasikin AP:ta ja lähti livohkaan sopimatta mistään jatkosta.
Jos oli mukava mies muuten, niin ihmeessä kysäise lähtisikö kanssasi uudelleen ulos jos vaikka jätät sipulin väliin ja muistat putsata kielesi. Katsot miten reagoi itseironiaan, tuleeko sieltä kommentti "karsea döfis sulla olikin viimeksi" vai että "oikeesti hei ei sillä ollut väliä, sori jos sanoin sun mielestä karkeesti kun ei ollut tosiaan tarkoitus". Kyllä se sieltä seuraavalla kerralla selviää. Ei kai sun aika niin kallista ole ettei olisi varaa/aikaa ottaa selvää onko kyseessä keeper vai ei.
En käsitä ap:n loukkaantumista. Tuohonko sen nyt pitää kaatua?
Sama jos mies tapaisi iloluonteisen ja isotissisen blondin, ja ihmettelisi sitten kun paljastuisi että nainen on ollut melkein koko lätkäjuokkueen kanssa...