tämmöinen isänpäivä...
Ajattelin ilahduttaa lapseni isää isänpäivänä. Emme enää seurustele, mutta olemme päivittäin tekemisissä ja osittain asumme vielä yhdessä. Kävin kaupassa ja ostin viimesen päälle paahtopaistit, viinit ym. ja kokkailin ja leivoin yhteensä 4 h. Ilmoitin aikeistani ja hän oli mielissään. Noh, 15 min. ennen lounasta, hän ilmoitti ettei tule. Ja sänpäivälahjaa ei ollut avannutkaan :( Koittaa tässä sitten itse olla rakentava ja ystävällinen toista kohtaan :(
Kommentit (9)
se on kohteliasta käytöstä, ei lahjomista. Minulla ei ole mitään syytä lahjoa häntä. yritin vain olla ystävällinen ja ilahduttaa näin isänpäivänä.
...ajattelin kasvattaa lapsen yksin..eiku kyllä meillä on välillä suhde (jotta uusi tenanva saa alkunsa)...mies ei ole kypsä isäksi...plaal.. plaa.. plaa... ja mukeloita syntyy MINUN elätettäväksi ja psykiatrien hoidettavaksi.
Tylystipä teki lapsesi isä. Kiva, että laitoit hyvää ruokaa, toivottavasti sinulle ja lapselle maistui. Hän ehkä luuli, että tulemalla syömään antaa lupauksen jostain enemmmästä. Toivottavasti ymmärtää edes lahjan tulla avaamaan, jos on lapselta saatu.
Ymmärsin, että ette ole yhdessä vaikka välissä asuttekin saman katon alla?
Mielestäni erikoista ostaa kaikki ruuat viimeisen päälle, jos hän ei ole edes miehesi.
Hänhän saattoi mennä syömään vaikka uuden vaimonsa kanssa tms.
En todellakaan eksilleni mitään paahtopaistia tai viiniä laita (edes isänpäivänä) vaikka muuten ollaankin tekemisissä.
Jos haluat, ymmärrän kaiken, jos haluat olla vaan väleissä hyvin, en tajua, miksi laitat ns parastasi tällaisena päivänä, kun mies tosiaan voi tehdä mitä lystää... Mut, montako lasta teillä on yhdessä?
Asumme osittain vielä yhdessä, kun hän ei ole löytänyt itselleen uutta asuntoa, ja minula ei ole sydäntä heittää toista kylmästi uloskaan. Jos olen jakanut hänen kanssa 7 vuotta, jaksan kyllä odottaa sen että hän löytää asunnon ja saa elämänsä uuteen alkuun. Oma motiivini oli aidosti ilahduttaa häntä, kuten olen muinakin vuosina tehnyt. Hän on lapseni isä ja mielestäni olisi ansainnut sen, että laitan hänelle isänpäivänä parasta ja muistutan että kaikesta huolimatta hän on hyvä isä ja arvokas ihminen.
Outoa käytöstä molemmilta.