Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma ja läski eronnut yh vokottelee miestäni - mitä tehdä?

Vierailija
11.11.2012 |

Tämä vastenmielinen akka on miehen työkaveri ja jos kaksi kertaa olen saanut tietää että kenties vokottelee miestäni. Toinen kerta mies itse kertoi minulle, toisen kerran miehen fb oli jäänyt auki ja siitä huomasin...

Nyt on sitten työpaikan pikkujoulut tulossa ja mulla iskenyt epävarmuus vaikka ei kai mitään syytä olisi kun suhteemme on ihan kunnossa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde on kunnossa, niin miksipä miehesi ruman ja läskin matkaan lähtisi?

Vierailija
2/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIetit, onko parisuhteenne kunnossa ja puuttuuko miehen mielestä jotain. Viritä aiheesta keskustelua. Jos mies vaikuttaa tyytyväiseltä, usko häntä, mutta ihan voit varmemmaksi vakuudeksi laittaa keskustelun päivämäärän ylös.

Vaikka olisi kuinka ruma ja läski, niin miehesi kantaa kyllä vastuunsa siitä, mitä tapahtuu. Jos miehesi on fiksu ja rakastaa ja arvostaa sinua, hän käyttäytyy sen mukaisesti. Minusta tuo on jopa hyvä elämän järjestämä testi miehellesi, jota pääset seuraamaan sattuman kaupalla aitiopaikalta. Saat selville parisuhteesi vahvuuden etkä joudu itse tekemään mitään. Kun vain tarkkailet, miten mies käyttäytyy, tuleeko paljon iltatöitä tai viikonlopputöitä, ottaako kännykän mukaan suihkuun jne. niin saat vastauksesi.

Etukäteen ei kannata tehdä muuta kuin tuo keskustelu. Sillä tavalla varmistat sen, että syy parisuhteenne tilasta ei voi koskaan kaatua sinun niskaasi. Jos mies ei ilmaise, että jotain on vialla, et voi sitä korjatakaan.

Suosittelen muuten puhumaan muista ihmisistä vähän kauniimmin kuin sinä tästä yh:sta. Ehkä juuri tuo kielenkäyttösi saa miehesi pitämään leppoisammasta ihmisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten roikut miehen kaulassa, hymyilet ja katsot siihen akkaan päin ja sanot vaikka "Pitäskö meidän pitää hauskaa tänään".

Vierailija
4/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo sille "rumalle ja läskille" yh:lle miten huono itsetunto kaulassa roikkujalla onkaan.

Vierailija
5/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIetit, onko parisuhteenne kunnossa ja puuttuuko miehen mielestä jotain. Viritä aiheesta keskustelua. Jos mies vaikuttaa tyytyväiseltä, usko häntä, mutta ihan voit varmemmaksi vakuudeksi laittaa keskustelun päivämäärän ylös.

Vaikka olisi kuinka ruma ja läski, niin miehesi kantaa kyllä vastuunsa siitä, mitä tapahtuu. Jos miehesi on fiksu ja rakastaa ja arvostaa sinua, hän käyttäytyy sen mukaisesti. Minusta tuo on jopa hyvä elämän järjestämä testi miehellesi, jota pääset seuraamaan sattuman kaupalla aitiopaikalta. Saat selville parisuhteesi vahvuuden etkä joudu itse tekemään mitään. Kun vain tarkkailet, miten mies käyttäytyy, tuleeko paljon iltatöitä tai viikonlopputöitä, ottaako kännykän mukaan suihkuun jne. niin saat vastauksesi.

Etukäteen ei kannata tehdä muuta kuin tuo keskustelu. Sillä tavalla varmistat sen, että syy parisuhteenne tilasta ei voi koskaan kaatua sinun niskaasi. Jos mies ei ilmaise, että jotain on vialla, et voi sitä korjatakaan.

Suosittelen muuten puhumaan muista ihmisistä vähän kauniimmin kuin sinä tästä yh:sta. Ehkä juuri tuo kielenkäyttösi saa miehesi pitämään leppoisammasta ihmisestä?

Olet ihan oikeassa että puhun tuosta naisesta todella rumasti, enkä koskaan ääneen olen hänestä noin sanonut - en kyllä muistakaan ihmisistä noin puhu, vaikka joskus salaa ajattelenkin. Nyt on niin epävarma olo, ja raivostuttaa naisen käytös. Tietää että mieheni on varattu, mutta ei välitä siitä.

Sinänsä luotan kyllä mieheeni, ei todellakaan ole mikään naistenmies, mutta hirvittää silti mitä kosteissa juhlissa saattaa käydä... Ehkä tosiaan pitäisi puhua asiasta etukäteen, en vain tiedä mitä sanoa.

En usko että edes kovin helpolla jättäisin miestäni, vaikka hänelle joku hairahdus kävisikin. En voi kuvitella että mitään vakavampaa kehkeytyisi miehen ja tuon naisen välille - nainen on sellainen joka viikonloppu baarissa viihtyvää sorttia (mainostaa kuulemma aina töissä).

Järkyttävää että pitää olla näin epävarma itsestään vaikka suhteemme on lähes kymmenvuotinen...Ja mies ei ole edes osoittanut mitään kiinnostusta naista kohtaan - päin vastoin kertoi heti minulle kun nainen oli yrittänyt vokotella (vaikka mies oli minun kanssani liikkeellä tuona iltana).

Vierailija
6/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sana antaa joksenkin yksinkertaisen kuvan käyttäjästään...

Voisiko olla, etteivät naisen tarkoitusperät ole ne, miksi niitä luulet? Mitä hän on kirjoittanut, sanonut tai tehnyt?

Vierailija
7/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen väliä, kun miehes ei hänestä niin välitä, ovat vaan kavereita, työkavereita...

Miehes ei taida kuitenkaan nähdä tuota naista niin rumana ja läskinä, harmi, mutta no hätä.

Vierailija
8/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo sille "rumalle ja läskille" yh:lle miten huono itsetunto kaulassa roikkujalla onkaan.

Toisaalta jos asialle ei tee mitään, passiivisesti seuraa vierestä ja antaa lehmän vokotella miestään, se lähettää mielestäni huonomman signaalin.

Vierailija
9/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sana antaa joksenkin yksinkertaisen kuvan käyttäjästään...

Voisiko olla, etteivät naisen tarkoitusperät ole ne, miksi niitä luulet? Mitä hän on kirjoittanut, sanonut tai tehnyt?

Ekalla kerralla käski miestäni viedä minut kotiin että saisivat jatkaa iltaa kahdestaan. Toisen kerran kun mieheni oli kertonut töissä etten ole kotona, tuo lehmä oli fb:ssä pyydellyt häntä ulos (ja mieheni kieltäytynyt) - tuo keskustelu oli jäänyt auki koneelle, niin näin sen (vaikka tapani ei ole lukea hänen fb:aan, mutta nyt en voinut olla huomaamatta).

Ap - yksinkertainen (?)

Vierailija
10/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muistaa juhlissakin, että miksi kannattaa palata kotiin..

Vierailija
11/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä, että miehesi poistaa hänet facebookista ja/tai sanoo naiselle, että hänelle ehdottelu on hukkaan heitettyä aikaa, ei kiinnosta.

Vierailija
12/12 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä, että miehesi poistaa hänet facebookista ja/tai sanoo naiselle, että hänelle ehdottelu on hukkaan heitettyä aikaa, ei kiinnosta.

Mies on niin kiltti ettei varmasti poista häntä kavereistaan, enkä kehtaa sellaista edes pyytää, kun sitten paljastaisin miehelle tämän naurettavan epävarmuuteni.

En usko että viitsii edes käskeä naista lopettamaan ehdottelu - on vain kieltäytynyt ehdotuksista... Milloinkahan lie ymmärtää lopettaa. Olen nähnyt ko naisen vain kaksi kertaa - ensimmäisen (ehdottelu)kerran jälkeen tavattuani hänet koitin olla hänelle oikein ystävällinen (että hänellä tulisi huono omatunto, vaikka tuskin tuollaisiin luopioihin sellainen tehoaa).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä