Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huominen maanantai ja töihinmeno ahdistaa jo nyt.

Vierailija
11.11.2012 |

On itse asiassa ahdistanut koko viikonlopun. Töissä pieni tiimi ja juoruilukulttuuri kukoistaa. Huomasin aika pian, kun olin siellä aloittanut, että nurkissa supistaan pienissä ryhmissä ja mollataan milloin ketäkin. Vaikka en ollut itse kohteena, ahdisti silti.

Nyt olen itsekin joutunut muiden hampaisiin - yksi nainen työpaikalla ei ole koskaan minusta pitänyt. Ei tunnu olevan mitään rajaa sille, mitä toisesta saa sanoa. Saatetaan esim. leimata valehtelijaksi täysin perusteetta. Mua yököttää tällainen käytös, enkä halua lähteä siihen mukaan - sen takia varmasti mua ollaan myös sulkemassa porukasta ulos, olen helppo kohde mustamaalaajille. Milloin työpaikoille ulotetaan kiva-projektit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olin todella pienessä työpaikassa. Työkaverini, lapseton nainen oli ilmeisesti mulle kateellinen. Ensin pitkistä äitiysvapaista ja lapsista, sitten lyhennetystä työajasta. Hänen kanssaan en voinut puhua lopulta oikein mistään. Siispä puhuimme vain työasioista mutta kas kummaa, kaikki mitä hänelle kerroin menikin sitten pomon korviin ja tietysti vielä hiukan muunneltuina niin että mä jouduin todella negatiiviseen valoon :( Huomasin pian, et mua oltiin savustamassa työpaikasta ulos mutta koska en lähtenyt vaan tein työni, vaikka todella ärsytti ja harmitti sain lopulta potkut tuotannollisista syistä. Onneksi sain. Ei olisi ollut tervettä jatkaa siellä.

Taidat olla naisvaltaisella alalla? En usko, että miesten kanssa olisi tuollaista juoruilukerhoa.

Vierailija
2/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa vähän. Pomo on (vitutus)lomalla ja mun täytyy suunnitella iso muutos tosi pienessä ajassa duuniin. Katsoa että kaikki koulutetaan uuteen järjestelmään ja kaikki kirjalliset ohjeet on ajantasalla. Tarkottaa luultavasti mulle pitkiä päiviä ja vähän vapaita. Nyt on kai alettava niitä kirjallisia ohjeita muokkaamaan, kun perhe lähti tuttavaperheen luo kyläilemään. Tässä se menee sunnuntaipäivä rattoisasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti naisvaltaisella alalla, mutta tähän pieneen tiimiin on osunut pelkästään naisia. Uskon myös itse, että jos tiimissä on sekä miehiä että naisia, tällaista ei synny. Harkitsen myös vakavasti uuden työpaikan etsimistä. Vaikkei olekaan takuita siitä, että muualla on parempi, tämä on sairas ilmapiiri jossa nyt olen.

Tsemiä myös toiselle vastaajalle!

Vierailija
4/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa ja ahdistaa, kunnes osaa työstää itsensä sivuun moisesta, ja hyvin olen pärjännyt työssäni nyt jo yli 10v... Niiden hampaissa ei pitkään joudu olemaan, jos yhtään ei mene tyhmyyteen mukaan.

Vierailija
5/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänä vkl:na tein päätöksen, että tammikuussa lähden nykyisestä työstä. Loppuvuoden sitoudun nykyisessä paikassani olemaan, ennenkuin yhteen tiettyyn työtehtävään saadaan koulutettua uusi tekijä.

Vierailija
6/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nimittäin vasta juoruileekin.

Vierailija
7/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairas, vaikka pahoin voinkin. Joku muu keino täytyy olla.

t. ap

Vierailija
8/8 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairas, vaikka pahoin voinkin. Joku muu keino täytyy olla.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä