Mitä leipomuksia on tehtynä isänpäivän kunniaksi?
Tai ostettuna?
Meidän menu on ihan salaatti,
perunoita jauhelihakastikkeella,
lapin leipäjuusto
ja marjapiirakka.
Ei mitään gourmet meininkiä, vaan sellasta mistä mies tykkää ja nyt kivitykselle vapaa :)
Kommentit (4)
Tanskalaisia voikeksejä ostin ja lounasta syödään ulkona. Mies haluaa kiinalaista ruokaa, joten sitä hän saa.
niin mielelläni jotain leipoisin. Unohdin ostaa ne munat, hemmetti.
Ruuaksi on alkuun sinihomejuustoetanoita, pääruuaksi äyriäispastaa ja näillä näkymin jälkiruuaksi pakastimesta kaivettu valmiskakku, koska en keksi mitään mitä voisin leipoa ilman kananmunaa. Myöskään tuorejuustoa ei löydy, joten ei taida onnistua juustokakkukaan.
ainakin joku kirjoitti netissä, että soseutetulla banaanillavoi korvata munan, esim muffinitaikinassa.
siellä on kinkkua, perunalaatikkoa, perunoita, kaalikääryleitä, savulohta, silliä, keitettyjä munia, papuja ja herneitä ja lihapullia. Nam.
Meillä isi leipoo juuri tyttöjen kanssa pipareita sinne jälkkäriksi. Meillä ei siis kokata tänään ollenkaan.
Mulla ei ole edes lahjaa miehelle, hän halusi itse ostaa jotain mönkkäritarviketta, helpompi mulle. Juu, ei mies ole isäni, mutta lapsilleni maailman paras isä ;)
niin mielelläni jotain leipoisin. Unohdin ostaa ne munat, hemmetti.
Ruuaksi on alkuun sinihomejuustoetanoita, pääruuaksi äyriäispastaa ja näillä näkymin jälkiruuaksi pakastimesta kaivettu valmiskakku, koska en keksi mitään mitä voisin leipoa ilman kananmunaa. Myöskään tuorejuustoa ei löydy, joten ei taida onnistua juustokakkukaan.