Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologi: posliini aiheuttaa enemmän hygieniaongelmia kuin poistaa niitä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samaa sanonut jo ajat sitten, täälläkin, ja niin on vaan sanomiseni leimattu höpöjutuiksi.

t. 30 v. ja karvat tallella

Vierailija
2/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on stringit. Hankausta suoraan pimperoon ja persvakoon.

Minulla on teinityttö jolla ei ollut mitään alapäävaivoja ennen kuin alkoi käyttämään stringejä.

Kun yhteys tajuttiin niin ei ole käyttänyt enää stringejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi nää on yksilöllisiä juttuja. Jos mulle tulisi posliinista ongelmia, niin en varmasti sitten olisi posliini. Enemmän mulla on ongelmia rämemajavan kanssa...

Vierailija
4/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mullakin ongelmia karvoituksen kanssa, kuin ilman sitä. Mun on pakko ajella karvat, koska ilman niitä ei ole kutinaa eikä muitakaan ongelmia. Mutta heti kun karvoitus kasvaa kunnolla takaisin, alkaa ongelmat.. Että sori vaan. Ajelen myös kainalokarvat täysin hygieniasyistä.

Vierailija
5/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osoitapas minulle yksikin vakavasti osoitettava gynekologi, joka EI ole samaa mieltä kuin tämä:

"Häpykarvat eivät ole vain luonnon oikku, vaan karvoituksella on tehtävä. Ne suojaavat häpyhuulia, ja ne muodostavat genitaalialueen iholle ikään kuin puskurina toimivan ilmapatjan, joka on iholle hyväksi. Kun karvat poistetaan, häpyhuulet ja muu iho joutuvat alttiiksi hankaukselle.

Metsä-Heikkilän mukaan väite siitä, että karvojen ajaminen on hygieniasyistä hyväksi, on valheellinen."

Vierailija
6/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja stringejäkin käyttänyt siitä asti kun ne kauppoihin ilmestyivät. Ei ole koskaan ollut mitään hygienia- tai muitakaan siihen liittyviä ongelmia. Ei edes hiivatulehdusta. Ei sisään kasvaneita karvoja ei mitään. Gyne sanoi viimeksi, että harvinaisen siistiä ja on kuin oppikirjan kuva.

Eli yksilöllistä tämä varmasti on.

Ja jopa raskausaikana ajelin kaiken pois niin jopas oli kiireellisessä sektiossa tyytyväinen leikkaussaliin väki.

Vierailija
7/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos häpyhuulet ja klitoris "joutuvat alttiiksi" hankaukselle :-)

Vierailija
8/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mullakin ongelmia karvoituksen kanssa, kuin ilman sitä. Mun on pakko ajella karvat, koska ilman niitä ei ole kutinaa eikä muitakaan ongelmia. Mutta heti kun karvoitus kasvaa kunnolla takaisin, alkaa ongelmat.. Että sori vaan. Ajelen myös kainalokarvat täysin hygieniasyistä.

Kasvava karva voi kutista. Mutta se johtuu siitä että se on alunperin edes ajettu. Hygienian parantamisella ja karvojen ajelulla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
9/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osoitapas minulle yksikin vakavasti osoitettava gynekologi, joka EI ole samaa mieltä kuin tämä:

"Häpykarvat eivät ole vain luonnon oikku, vaan karvoituksella on tehtävä. Ne suojaavat häpyhuulia, ja ne muodostavat genitaalialueen iholle ikään kuin puskurina toimivan ilmapatjan, joka on iholle hyväksi. Kun karvat poistetaan, häpyhuulet ja muu iho joutuvat alttiiksi hankaukselle.

Metsä-Heikkilän mukaan väite siitä, että karvojen ajaminen on hygieniasyistä hyväksi, on valheellinen."

Pippelinsilpojat käyttävät ihan samaa hygieniaperustelua perversiolleen, mutta todellisuudessa esinahan tehtävä on ihan sama kuin karvojen eli suojata sukupuolielintä. Karvat tai esinahka ei siis ole olemassa turhaan.

Vierailija
10/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ammatikseen tekevät ihmiset. Niin täällä kuin muualla.