Annan joululahjaksi oman valokuvani lapsilleni ja joillekin sukulaisille, onko ok?
Kommentit (9)
itse en kyllä kauheesti tykkäis jos saisin näitä nykyvalokuvia ja vieläpä lahjaksi. Ehkä mun pitää täsmentää tätä aloitusta, elikkäs mun kaikki lapset on jo tai melkein aikuisia. Nyt oli tyttäreni saanut jostain käsiinsä valokuvan minusta ja lastemme isästä vuodelta 1977, eli ajalta kun olimme nuoria ja rakastuneita. Poseeraamme siinä ekan automme edessä, on tosi nostaginen kuva. Ajattelinpa siis, että jos tosta tilais suurennokset jotka vois vaikka kehystää tai jotain. Ei se nyt välttämättä joululahja ole oikeasti :D Mutta miten tässä kannattais menetellä ja onkohan kovinkin kallista? Kuva on siis mun tietsikalla...
T Ap
Kannattaa viedä ihan "kunnon" kuvaamoon, missä vielä ihminen painaa nappia, eikä mihinkään .fi paikkaan. Siellä osaavat laittaa värit kohdalleen, ja korjata myös repeytymiä ja ruttuja jos tarpeen.
Sellaista viime viikolla otettua pönötyskuvaa ei kyllä kukaan halua paketista saada, mut tuollainen on ihan eri juttu!
Musta olisi ihanaa saada vanhemmista tuollainen kuva! Mutta haluanko laittaa sen esille on sitten eri juttu. Riippuu kuvasta ja riippuu kehyksistä. Mua ahdistaisi jos tulisi kehyksissä. Kokisin sen toiveena nähdä kuvan esillä, vaikka se voi olla tärkeä muutenkin.
Itse annan valokuviani lahjaksi kaikille muillekin. Seurustellessa kumppanit ovat joskus ihmetelleet, kun saavat lahjaksi valokuviani (jopa 15) ja annan kuvan itsestäni lahjaksi vaimon tuttaville.
Musta olisi ihanaa saada vanhemmista tuollainen kuva! Mutta haluanko laittaa sen esille on sitten eri juttu. Riippuu kuvasta ja riippuu kehyksistä. Mua ahdistaisi jos tulisi kehyksissä. Kokisin sen toiveena nähdä kuvan esillä, vaikka se voi olla tärkeä muutenkin.
ei tosiaan välttämättä tarvita, enkä halua tuota esille. Tuli vain tänään tuollainen "wau" -elämys, kun näin kuvan Facebookissa ja tunne, että kuva on saatava talteen. Siis siinä olimme mä ja lasteni isä 18-vuotiaina, taustalla eka uusi automme. Niin nuoria, niin köyhiä, katse tulevaisuuteen ja koko elämä edessä. Se mitä siitä elämästä tuli ei ollut ihan 5sitä mitä silloin odotimme mutta ei kuulu tähän.
Eli siis onko parempi tilata ne jostain Ifolorilta vai mennä perinteiseen valokuvausliikkeeseen?
T Ap
paremmalta vain kuulostaa! Ottaisin iloiten tuon kuvan lahaksi! T: kakkonen
Liikkeeseen tämmöisessä tapauksessa kyllä, saat toiv. hyvää palvelua ja ennenkaikkea laatua. Niin ja jos et oo tyytyväinen, voit mennä neuvottelemaan.
mä menin sättimään tuon toisen identtisen otsikon ketjua. Ja kyselin, että saiko sen aloittaja makeatkin naurut tästä. Hän vastasi, että pakko aloittaa koska otsikko oli niin hyvä :D En itse ollut kokenut sitä sillai, mutta ehkä se onkin? En kyllä itsekään haluaisi saada sukulaisten kuvia mitenkään, saati joululahjaksi.
Silti olen tosissani tuon oman ja exäni kuvan suhteen, pitää saada siitä suurennoksia, paperille. Kukin sitten kehystää ne tai miten vaan ;)
Ja loppuniittinä se, että sinä joka tätä luet, mitä itse teit ja missä olit kesällä 1977?
mä menin sättimään tuon toisen identtisen otsikon ketjua. Ja kyselin, että saiko sen aloittaja makeatkin naurut tästä. Hän vastasi, että pakko aloittaa koska otsikko oli niin hyvä :D En itse ollut kokenut sitä sillai, mutta ehkä se onkin? En kyllä itsekään haluaisi saada sukulaisten kuvia mitenkään, saati joululahjaksi.
Silti olen tosissani tuon oman ja exäni kuvan suhteen, pitää saada siitä suurennoksia, paperille. Kukin sitten kehystää ne tai miten vaan ;)
Ja loppuniittinä se, että sinä joka tätä luet, mitä itse teit ja missä olit kesällä 1977?
Tykkäsin vain ideastasi!!!
-ap toisesta ketjusta
Oiskin kiva saada hyviä kuvia lahjaksi. Monia sukulaisia ja ystäviä kaipaa, eikä oo just tuoretta kuvaa mitä katsoa. Esim kummilapsista ei tipu koskaan kuvia ja se harmittaa, koska asutaan niin kaukana toisistamme.
Niin että hyvä lahjaidea!!