Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa pienen lapsen hyväksikäytön???

Vierailija
10.11.2012 |

Siis nyt neuvokaa. Luulen olevani vainoharhainen (mulla on myös sellaisia taipumuksia, joskin myös vaistoni on myös aika hyvä oikeastikin). Minussa kytee pieni pelko siitä, että miehelläni saattaisi olla lapsiin kohdistunutta seksuaalista kiinnostusta.

Ihan ensinnäkin mieheni oli neitsyt, kun tapasimme, hän oli silloin n. 30-vuotias. Hän on selittänyt mulle seksielämänsä, seksuaalisuus on ollut hänelle aina todella vaikea ja arka asia (liitty perhejuttuihin ja myös omiin nuoruudenkokemuksiin, hän kokee tulleensa nuorempana, siis teininä, hyväksikäytetyksi vanhemman pojan taholta). Kun tapasimme, laitoin siis kaikki meidän seksielämän ongelmat tämän asian piikkin. Tosin mietin myös, että hän saattaisi olla homo, koska en koskaan tuntenut enkä edelleenkään tunne hänen mitenkään himoitsevan minua, kuten aina ennen musta miesten kanssa on tuntunut. Alussa itse aina vonkasin seksiä, enkä saanut silloinkaan. Seksiä oli meillä jo ihan alussa harvoin, nyt vielä harvemmin.

No, nyt sitten meillä on kaksi pientä tytärtä, 3- ja 1-vuotiaat. Mies on ihan hulluna heihin, mutta se nyt kai lienee normaalia.

No, nyt äsken olin alakerrassa isomman lapsen kanssa ja pienempi meni isänsä luokse yläkertaan. Hän oli alasti, koska oli riisuutunut omatoimisesti. En tiedä, miten kauan olimme alakerrassa, mutta ainakin 15-20 min. En tiedä, mitä pienempi teki isänsä kanssa yläkerrassa, vaikka meillä äänet kuuluvat hyvin. En kiinnittänyt asiaan huomiota.

Kun menimme ylös, mies sanoi, että lapsen peppu on punainen, haki rasvaa ja aikoi rasvata. Lapsi sai raivarin, mutta mies laittoi rasvan ja vaipan kuitenkin (olin vieressä ja sanoin "ei noin, ei noin", en jotenkin osannut siinä reagoida nopeammin.

Lapsi sitten monta kertaa katsoi ja näytti vaippansa sisälle ja sanoi "auu". Ei antanut ottaa vaippaa pois.

Kun olimme kahden, otin vaipan pois, vaikka lapsi ensin itkien yritti vastustella. Sain kuitekin neuvoteltua. Kun otin rasvan käteen, lapsi sai itkukohtauksen, mutta antoi sitten kuitenkin laittaa pikkuisen. Ei antanut puhallella, vaikka pylly tosiaan olikin vähän punainen ja vaikka yleensä tykkää siitä.

Jotenkin mulle tuli sellainen olo, että kaikki ei nyt mennyt ihan niin kuin olisi pitänyt. Mutta mistä helvetistä sitä tietää??? Miten v-ssa voin saada selville, jos miehelläni onkin jotain sairaita taipumuksia??? Miten mun nyt pitää edetä? Mainitsin sille jotain tästä ja nyt se on ihan myrtsinä.

Jumaleissön, me ollaan kohta koko perhe ihan paranoideja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli yhden miesystävän kanssa myös outo tunne. Vähän alle kouluikäinen lapsi alasti ja ja sanoo yhtäkkiä " isi miks sä kosket mun pyllyä" Minä mulkaisin epäluuloisena, jolloin mies oikein kavahti taaksepäin ja alkoi selittää, että " ei kulta, mä vaan yritin siirtää sua". Jäi vähän epäluuloinen olo tästä kyllä. Mies oli jotenkin ylenmääräisen läheinen lastensa kanssa, eikä kovin korkea libido seksikkään aikuisen naisen suhteen.

Mutta ei kai lapsi noin avoimesti sanoisi asiasta, jos kokisi jotain väärää. Sehän aiheuttaa häpeää lapsessa? Ja miten normaali aikuinen tuossa tilanteessa reagoisi?

Vierailija
22/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hyväksikäytettiin lapsena ja voi kun joku olisi huomannut. Sen sijaan aikuiset puhuivat selän takana ”Se Pikku-Leena puhuu vähän erikoisia aina”. Olin tapahtuma-aikaan alle kouluikäinen.

Sain äidiltäni selkääni usein noista ”puheista” koska hän ”sai hävetä silmät päästään!”

Nykyaikana ehkä joku aikuinen voisi havahtua pikkulapsen ”erikoisiin” puheenaiheisiin mutta 1980-luvulla kukaan ei tajunnut asiayhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan moni nainen nykyään MT-talon asiakas, ja tekevät lapsiakin sitten..

Vierailija
24/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsenne on vain temperamenttinen luonteeltaan ja häveliäs että tekee pyllynrasvauksestakin sellaisen draaman että muutkin alkavat epäilemään että olisi jotain muusta kuin normaalista menetelmästä. Esim. meillä ei tule kuuloonkaan että koskisin tytön pyllyyn vaikka se punoittaa (voi olla vaikka kihomatoja?) Mutta vaikka se olisi kuinka ällöä tahansa niin pakkohan sinne alapäähän on kurkata taskulampulla varmistaakseen ettei kyse ole madoista. Kuinkahan perverssiksi sitä monet minua sen takia pitävät.

Älä tee liian nopeita johtopäätöksiä, voi olla että mies on täysin viaton mutta jos on selviä merkkejä (että lapsi esimerkiksi sanoo että joku koskee sopimattomasti) niin kannattaa ottaa todesta sillä pieni lapsi ei valehtele.

Vierailija
25/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isällä oli tuon kaltaisia taipumuksia kun olin pieni. Halusi esim. pestä hyvin "sieltä alhaalta" johon muistan äitini puuttuneen heti. Äiti piti kyllä hyvin huolen etten jäänyt koskaan isäni kanssa kaksin kotiin. Muuten normaali isä mutta pervo. Ei sitä ulkopuolelta kukaan uskoisi.

Sulla on ollut fiksu äiti. Ennen aikaan ei erottu kuten nykyään mutta ilmeisesti äitisi on myös ajatellut, että on mieluummin naimisissa pervon miehen kanssa kuin eroaa, ja näin joutuisi antamaan sinut tapaamisille isän kätösiin.

Samaa suositteen ap:lle.

Tunnen erään miehen, joka jäi kiinni pedofiliasta. Muistelen, että tapaus meni niin, että oli 6-8 v tytärpuolen (?) käskenyt kosketella omaa vehjettään. En tiedä, oliko tehnyt tytölle mitään.

En tunne perhesuhteita niin hyvin, että tietäisin, oliko kyseessä oma vai vaimon lapsi, mutta omia tyttöjä hänellä oli tämän vaimon kanssa. Erosivat, isän ja lasten tapaamiset olivat hyvin rajattuja, julkisella paikalla pieniä hetkiä.

Miehellä oli sittemmin uusi naisystävä, joka oli hyvin tuohtunut siitä, ettei nainen antanut rakastavan isän tavata lapsiaan tuon enempää, toivoi lapsia heille asti kylään ja oli iloinen, että mies pystyi olemaan tekemisissä hänen omien lastensa lasten kanssa. Kahden ei koskaan kuitenkaan olleet tämä mies ja nämä pienet lapset keskenään.

Emme viitsineet kertoa naiselle, miksi ero ja tapaamiset noin ja että mies on tuomioksi sakkoja ja ehdollista saanut.

Miehestä en tiedä. Mutta siellä se kirkkokuorossa veisaa ja jakeita lukee, tämä nainen.

Ette viitsineet kertoa.. hirveeseen riskiin jätitte naisen lasten lapset!