Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että ihan toivotonta hakea työtä kun kaikki on niin ammattimaisia.

Vierailija
10.11.2012 |

On hienot, englanniksi kirjoitetut profiilit LindkedIn:ssä, upeat koulutukset ja työkokemukset. Olen ihan tavan tallaaja mielestäni hyvällä työkokemukseksella mutta vähän puutteellisella koulutuksella. Profiili on joo LinkedIn -palvelussa, mutta tuntuu, että noita superyli-ihmisiä on pilvin pimein eikä minulla siis mitään saumaa hakea samoja töitä heidän kanssaan vaikka halua olisikin.

Ehkä pitäisi vaan myöntää tosiasiat ja tyytyä vaatimattomanpaan työhön.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tuolla LinkedInissä profiilia (koska en jaksa ylläpitää sitä) ja töitä on riittänyt. Haen aina säännöllisin väliajoin uutta työtä, että pääsen nousemaan urallani ylöspäin ja saan nostettua palkkaani.

Älä vähättele itseäsi. Kannattaa muistaa, että työnantajien hakuilmoitukset ovat toivomuksia hakijoista. Vaikka et täyttäisi kaikkia vaatimuksia, voit silti hakea, harvoin he saavat 100 % unelmahakijoita. ;)

Vierailija
2/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienot, englanniksi kirjoitetut profiilit LindkedIn:ssä, upeat koulutukset ja työkokemukset. Olen ihan tavan tallaaja mielestäni hyvällä työkokemukseksella mutta vähän puutteellisella koulutuksella. Profiili on joo LinkedIn -palvelussa, mutta tuntuu, että noita superyli-ihmisiä on pilvin pimein eikä minulla siis mitään saumaa hakea samoja töitä heidän kanssaan vaikka halua olisikin.

Ehkä pitäisi vaan myöntää tosiasiat ja tyytyä vaatimattomanpaan työhön.

Mars koulun penkille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin kohta 20 v vanha eikä ole korkeakoulututkinto, joita näkyy noissa haavelemissani paikoissa toivottavat, ei kylläkään ihan kaikissa .