Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmisen joka vielä nykypäivänä pitää avioliiton ulkopuolista lasta häpeänä?

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi muuten itsellesi saada, siksi avioliitto on jokaisen vastuullisen vanhemman valinta. Siis niin kauan kuin yhteiskuntamme myöntää tuon orvon eloon jääneelle vanhemmalle vain avioliiton perusteella.

ettei tartte leskeneläkettä. Niin on myös avokilla.

Joten susiparina elellään, vaikka sitten ihan muiden kiusaksi =)

lapsesi kiusaksi. Siinä onkin malliesimerkki vastuuttomasta vanhemmasta. Omaisuutenne arvo voi laskea radikaalisti, puolisosi lähteä ja mennä naimisiin, antaa uuden puolison käyttää rahansa. Se on kaikki lapselta pois. Leskeneläke maksetaan, olit tyhjätasku tai et. Ja se, jos mikä, on lapsen etu. Tämä ei tietenkään tullut teidän mieleennekään. Lapsenne kustannuksella kun on niin kiva "näyttää muille" ja tehdä asioita "muiden kiusaksi". Näin käy kun lapsille syntyy lapsia.

Mies häipyy nuoremman matkaan, omaisuuden arvo laskea jne.. Se ei tuo sen enempää turvaa lapselle kuin avoliittokaan.

Toki avioliitossa omaisuus menee puoliksi mutta mistäs sitä tietää, mitä se exä oman osuutensa kanssa tekee. Vaikka sitten käyttäisi koko rahan ja kiinteän omaisuuden nettipokeriin.

Vierailija
22/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan paniikissa (itkee ja anelee) kun en ole mieheni kanssa naimisissa.

On aivan varma, että lastani aletaan koulussa haukkua äpäräksi.

Muuten on lähes "normaalisti" käyttäytyvä.

mutta on itse joutunut sen verran repaleisen elämän elämään, ettei takerru "pikkuseikkoihin". Tulin raskaaksi melkein heti kun tapasin nykyisen mieheni eikä onneksi kukaan suvussa tai lähipiirissä painostanut menemään naimisiin tai paheksunut aviottomuutta. Naitiin toisemme sitten lapsen syntymän jälkeen kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan taas menossa huonompaan suuntaan ja aletaan taas arvostella ihmisiä joka asiasta.

Miksei vaan voida hyväksyä jokaista sellaisenaan kun he ovat?

En tiedä teistä mutta minä kyllä hyväksyn avioerot ja "au" lapset.

Minä EN hyväksy raiskaajia,varkaita,rikollisia,murhaajia yms muita pahoja ihmisiä.

Niitä minä en hyväksy.

Vierailija
24/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksi ulkomamma