Saanko kannatusta? Tästä illasta eteenpäin mieheni saa valita, haluaako hän vaimon vai röökiä.
Tupakalta haisevana mä en häntä enää viereeni ota.
Kommentit (28)
Avauksessa kirjoitit, että "Tästä illasta eteenpäin mieheni saa valita, haluaako hän vaimon vai röökiä." Mutta ainahan palstalla juttu muuttuu sitä mukaa kun vastaukset eivät olekaan sitä mitä ap kinuaa :D
Eri sängyissä nukkuminen ei ole yhtä kuin ero. -ap
Tarkoitin siis yötä vaimon kainalossa tai tupakointia. Ero olisi aika rankka ratkaisu, varsinkin näin lapsiperheessä. -ap
Avauksessa kirjoitit, että "Tästä illasta eteenpäin mieheni saa valita, haluaako hän vaimon vai röökiä." Mutta ainahan palstalla juttu muuttuu sitä mukaa kun vastaukset eivät olekaan sitä mitä ap kinuaa :D
Sun pitää sitten pistää se ukkos nainnin jälkeen sohvalle nukkumaan. Vai alatko pihtaamaan ja kiristään seksilläkin?
Tarkoitin siis yötä vaimon kainalossa tai tupakointia. Ero olisi aika rankka ratkaisu, varsinkin näin lapsiperheessä. -ap
Ukko nainnin jälkeen sohvalle tai vierashuoneeseen nukkumaan ja kaikki ovat tyytyväisiä. Problem solved!
En kai minä seksistä luopuisi?-ap
Ei e reilua että nyt yhtäkkiä muutatkin mielipidettäsi vaikka autrekin jo yhdessä.
Inhoan tupakan hajua, samoin kaljan. Kaljaa mies ei onneksi enää juo.
Sano miehellesi, että tupakan haju kiusaa sinua ja pyydä hankkimaan vieroituslääkkeet. Itse hänen on kyllä asia päätettävä, mutta parisuhteessa joutuu tekemään kompromisseja.
Vaivaako sinua jokin muukin asia miehessäsi ja onko sekin kulminoitunut tupakointiin?