Mokkapalat on WT-leivos
Olen järkyttynyt tämän palstan kirjoittelijoiden mokkapala-pakkomielteestä. Ihan oikeastiko te kehtaatte leipoa ja tarjota noita vieraille kahvin kylkiäisenä, nuohan ovat just leivosmaailman vastinen lapsen ensitöherrykselle sormivärien kanssa.
Jos on yhtään leipomistaitoa tai sivistystä, niin silloin tekee ennemmin oikean suklaakakun; tämä tietysti on liikaa vaadittu keskimääräiseltä palstalaiselta.
Kommentit (9)
Minä pidän masaliisasta, joten miksi en tekisi sitä =)
pätemisen haluinen idiootti, joka on koko ajan vaarassa tukehtua omaan ylemmyydentunteeseensa syödessään sitä suklaakakkuaan.
Onko masaliisoja muualla kuin Porissa?
Ja niihin törmää todella harvoin nykyää.
Tai ehkä mä vaan en ole tarpeeksi wt.
Minusta mokkapalat ovat hyviä. En ole niin elitisti, ettei ruokaakaan voisi syödä, jos se on ollut helppo ja nopea tehdä.
bittiaikaa. :) Kannan ylpeänä äitini perinnettä, mutta valitettavasti en ole yhtä innokas leipomaan.
Joku on leimannut sen savolaisten perinneruuaksi jo ennen
bittiaikaa. :) Kannan ylpeänä äitini perinnettä, mutta valitettavasti en ole yhtä innokas leipomaan.
jopa ylä-savolainen mykyrokka on parempaa kuin mokkapalat. Jälkiruoka ja leivokset ovat turhakkeita.
Joku on leimannut sen savolaisten perinneruuaksi jo ennen
jopa ylä-savolainen mykyrokka on parempaa kuin mokkapalat. Jälkiruoka ja leivokset ovat turhakkeita.
Kun sinä niin sanot! On ollut sitä jo vuosikymmeniä.