Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teitä ohittaa liikenteessä...

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla 11.

Eihän täällä kukaan noin ole asioita esittänyt vaan itse siellä keuhkoat ja mesoat ja syytät ihmisiä asioista mitä vain oletat tapahtuvan.

Kannattaa ehkä miettiä ennen kuin alkaa muita syytellä.

Vierailija
22/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isukinkin joka tuli eteesi kolmion takaa.

Motarille tullessa on ihan sama juttu. Kolmion takaa ei kenenkään eteen tulla.

Eikai näitä opetteta autokoulussa. Syvästi ihmettelen.

Komppaan sua pysähtymismatkoissa, mutta silti sinulla ei ole mitään oikeutta ajaa ylinopeutta.

Minulle on opetettu ettei ohittaessakaan saa ajaa ylinopeutta.

Ja jos kerran tiedän miten paljon mittarini näyttää (kunnassa on tiennopeusnäyttäjiäkin vai miksikä niitä sanotaan) niin oman auton mittari näyttää vähän liikaa. Siksi minun pitää ajaa alle 100 todellisuudessa ettei aja yli 102, koska eikös sakkoa tule sen jälkeen?

En ymmärrä mistä 130 te jauhatte. Säälittää vaan.

En käsitä teitä mutta ehkä eräät vaat tarttee oman läheisensä laatikkoon ennenkö käsittää. Osa ei varmaan silloinkaan. Tarttee olla se oma selkäranka rikki ja neliraajavammautunut että ymmärtää?

Itse meinasin olla äskettäin onnettomuudessa kun päästin jalankulkijan tielle ja vastaantulija meinasikin ajaa suojatielle. Onneksi sillä päässä joku sytytti viimetipassa.

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan nopeusrajoitusten mukaisesti. Ei ole mitään syytä ohittaa.

Vierailija
24/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritiellä on kesäisin 120 rajoitus, talvella 100. Olen tutkan kanssa ajanut ja katsonut oman, kaksi vuotta vanhan, hyväkuntoisen autoni mittaria. Mittaristot näyttävät liian vähän = ajaessani auton mittarin mukaan 130 kesällä ja 111 talvella, ajan todellisuudessa, eli tutkan mukaan oikeaa rajoitusta. Sakkoja voi antaa kun tutkalukema ylittää sallitun nopeuden 3kmh + 3kmh virhemarginaali, eli jos ajan talvella tutkaan 106kmh motarilla, voi poliisi pysäyttää ja antaa huomautuksen tai sakon.

Vierailija
25/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaikka nukkumaan ja tee jotain sun mielenterveysongelmalle jooko.

Vierailija
26/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mieluustikin. Mielummin ajelen yksinäni kuin joku valtavan kiireinen puskurissa roikkuen :).

Ajan useinmiten vähän reilua nopeutta, mutta en oikeasti varmaankaan ylinopeutta. Jos joku sitten kaahaa ohi, niin puhisen tietysti itsekseni, että mikä ääliö kaahari...

Vierailija
27/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Ja saisko jotain vähäh syvällisempää keskusteluun kuin olen tyhmä ja mesoan?

Tuleeko sinulle paha mieli? Että että ihan voisit syyllistyä jonkun kuolemaan?

Kerro, vätääkö joku nopeusrajotuksia hatusta vai mikä sinua vaivaa?

Oletan että jos ajan maksininopeutta niin minut ohittava rikkoo liikennesääntöjä ja syyllistyy turvallisuuden vaarantamiseen. Ilmeisesti olen jotenkin väärässä tai muuten hullu! :D

11, joka on tätä kyllä miettinyt. Sinä et. Sinä vaan ajat, aja kuule hautaan. Minä en kaahareita kaipaa.

Vierailija
28/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus omaan viestiin, muotoilin huonosti. Auton mittaristossa esiintyy heittoa, mitä suurempi nopeus on. Eli kun ajat 40 kmh, auton mittari on yleensä oikeussa, mutta jo 80kmh on pientä heittoa ja oikeampi lukema olisi n. 87kmh, jotta ajaisit oikeasti 80kmh. Eli mittari näyttää nopeuden suuremmaksi, kuin todellisuudessa nopeus on.

Vierailija
29/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tottunut ajamaan muualla kuin pikkukaupungissa.

Onnea elämääsi senkin natsi! =))

kyllä joku onnekas rekka tai kamala kaahari saattaa sinunkin onnesi eteen tupsahtaa joku päivä.

Vierailija
30/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla 25?

Niin, voisitko jo keskustella? Sanoin etten ymmärrä kaltaisiasi. Sekö tarkoittaa että olen hullu? Just.

Olisi kiva kuulla sinun jotain mielipiteitä siitä miksi ajat vastoin liikennesääntöjä: jos ajaisit noin autokoulussa niin saisitko kortin?

11

Vierailija
31/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ja nyt pitäisi kertoa vielä missä asun? Ihan sievän kokosessa kaupungissa asun. Se ei vaan sinulle kuulu.

Kun joku kamala kaahari jo tuli pilaamaan elämäni! Etkö osaa lukea?

11

Vierailija
32/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilata sun rasittavan lapsellisella syyllistämisellä muiden elämää??

Hanki apua hyvö ihminen jo, äläkä täällä viattomille ihmisille mesoa.

ehkäpä onni potkii sinua vielä lisää....

Vierailija
33/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, eli kökötät sittem rekkojen takana motarilla ja teet jonoa.

Harvemmin ne rekat ajaa 100 tai 120 km/h mutta jos kulkevat ei kai kenelläkään ole syytä ohittaa. Jos ajavat sen alle ohitan itsekin ellen ole juuri esim. poistumassa moottoritieltä. Tässä tapauksessa minut saa toki ohittaa. En minä motarilla koskaan jonoa aiheuta vaan ihan kotinurkilla kun ihmidet haluavat 50 alueella ajaa 60.

En vaan jaksa miksi ihmiset eivät tajua että nopeusrajoituksilla on perusteet.

t. 27

Vierailija
34/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetettiin nimenomaan motarilla ajamaan hiukan yli 120km/h .

Tämä 11 ei nyt ihan taida kovin paljon moottoriteillä ajella.

Täällähäm myt pääsääntöisesti motarilla ajamisesta puhutaan koska muualla ei nyt kovin paljon ohitella.

Vierailija
35/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekat eivät saa ajaa yli 90km/h, joskus ajavat 100km/h niillä on rajoittimet.

Vierailija
36/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta saa, mun autolla ei saa ajaa, kun kaheksaakymppiä, joten motarilla viimeistään kaikki painaa ohi. Eikä hetkauta muutenkaan, jos ohittelevat, olen jo päässyt siitä iästä yli ;)

Vierailija
37/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA jos sama auto on minuutin päästä edessäni tientukkona (varsinkin motarilla ajan vakinopeudensäädin päällä) niin ei pidä vetää hernettä nenään jos ko auton ohitan...

Vierailija
38/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan kukaan ohittanut, edes saksassa kun ajoin etelästä pohjoiseen moottoritien. Ajan kuitenkin aina kohtuullista nopeutta eli sakkoja en ole koskaan saanut.

Vierailija
39/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ohis, joka ajaa kiusaksesi talla pohjassa

Vierailija
40/42 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin uskoi sekään joka ajoi lastani päin. Onko se kiinni uskosta?

Miten lujaa ajat asuin alueella? Kiinnitätkö huomiota lapsiin, pyöräilijöihin?

Pystytkö pysähtymään suojatien eteen?

Pyydän ettet ota osaa menetykseeni. Koska ajotapasi on oleellisempi asia kuin sanasi. Minua oksettaa kaltaisesi. Rinnastan sinut siihen joka ei olisi uskonut että voi jonkun tappaa noin ja joka vuosi niin käy n. 1000 kertaa että joku kuolee ja mitenkä moni vammautuu?

Jos olet pahoillasi, niin sinä teet muutoksen itsessäsi. Sinulla ei ole oikeutta tuohon ajotapaan: et saisi inssistä korttia. Minä en vaan ymmärrä teitä. Kun te vaan kuolisitte itse tai teidän omat lapset tai lapsenlapset menisivät tuollaisessa mutta kun siellä liikenteessä on muitakin.

11

aina reilua nopeutta eli kymmenen yli, isoissa vauhdeissa enemmän ja siis isoilla teillä. koskaan ei ole poliisi pysäyttänyt, koskaan ei ole kukaan mua ohittanut mutta taajamissa ajan toki varovasti mutta sille ei voi mitään jos lapsi jostain pihalta tulee yhtäkkiä eteen.