Jyväskylässä synnyttäneet
Kertoilkaa kokemuksia Jyväskylän synnytyssairaalasta.
Onko totta että ilokaasua ei saa?
Millaisia ovat kätilöt? ym.
Itsellä la tässä kuussa ja kiinostaisi kuulla kokemuksia.
Kommentit (26)
Synnytin alkuvuodesta vanhalla puolella. Ilokaasua ei saa. Piikin lisäksi sain TENS-laitteen käyttööni. Toimi minulla.
Huoneet olivat tosiaan jaettuja. Hoitajat enimmäkseen todella mukavia. Ensimmäisen yön vauva oli hoitajilla, jotka toivat vauvan imetettäväksi parin tunnin välein, muut yöt vauva oli vieressä omassa sängyssään.
Synnytin viime vuonna ja oli tosi hyvää palvelua. Vedin perseet olalle sairaalan piikkiin. Hoitaja toi minulle viskiä ja join siitä aika lailla. Todella hyvä kokemus.
sudensuuhun siis... Laskettuun aikaan viikko ja tuonne pitäis mennä...
Ap.
Mä olen synnyttänyt Jyväskylässä viisi kertaa. Omasta asenteestahan kaikki enimmäkseen on kiinni. Jos asenne on negatiivinen, niin sitten kaiken näkeekin negatiivisena. Ei siellä ketään kiusata. Minusta kätilöt on kivoja ja asiansa oaaia (aina voi joukkoon joku ääliökin mahtua, joka paikassa)ja lääkärit on hyviä ja kivoja, ja ihan samahan se on, millaisessa huoneessa sen päivän tai kaksi viettää. Ilokaasusta en itse ole koskaan välittänyt. Ekassa synnytyksessä kokeilin ja kokeiluun jäi, joten mulle ei olisi niin väliksikään, vaikkei sitä saisi ollenkaan.
Itse vedin ilokaasua kuin viimeistä päivää, tosin tästä on aikaa 11 vuotta.
Joo ei sellaista ollut. Siellä käytävällä ihan avauduin... 2006 ja 2009. Viimeisellä kerralla pääsin onneksi nopeasti synnytyssaliin ja siellä oli se mukava kätilöopiskelija, lähes valmis kätilö.