Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takapuoli seksi

Vierailija
10.11.2012 |

Onko kaikki miehet,jotka haluaisivat harrastaa takapuoli seksiä,niin ovatko he tai onko heillä taipumus homuteen?itse ajattelen asiasta niin,että homot pökkii takapuoleen toisiaan,ei normaalit miehet,eli onko kyse piilo homoista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään takapuoli seksistä joskus mutta en ole homo, olen bi.

Vierailija
2/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan itse pähkinä punaisena miettiny tuon asian noin. Kyllä sä oot valtavan mietinnön asiasta tehnyt. No mietippä tätä:

Tykkään hyväillä naisteni anusta. Tykkään jopa kielellä tehdä hyvää kun se saa kiljahtelemaan nautinnosta. Joskus oikeassa tunnelmassa työnnyn anaaliin ja se saa suurta nautintoa aikaan. Tykkään myös itse että anustani sormetetaan tai jopa nuollaan. Käytän joskus anustappiakin, nautin suuresti. Tämä kaikki tietenkin suihkun jälkeen kun se on puhdasta ja mukavaa.

Mutta en ole yhtään edes utelias suutelemaan miestä, huvikseni tai osaa edes ajatella olevani seksuaalisessa tilanteessa toisen miehen seurassa, joten kimppahommat tuskin edes onnistuu.

Josko AP kuitenkin palaat sinne osastolle ja otat kiltisti lääkkeet mitä hoitaja tarjoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt sitä että paksusuolessa on aina ulostetta, vähintään suolen seinämillä vaikka kuinka olisi suihkutellut.

Vierailija
4/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet täysin hakoteillä, sillä enpä tiedä kenenkään naisen nauttineen siitä, päinvastoin! Kipeätä tekee, kokeiltu on ja terveyden kannalta ajateltuna, sitä ei kannata harrastaa.

Sulkijalihakset venyvät ja eivät toimi normaalisti ja tuloksena on pidätyskyvyttömyyttä ja likaisia alushousuja...

Takapuoliseksiä ei saa täysin puhtaasti tehtyä koskaan. Siinähän livut naisesi aunuksen jätteitä, yöäk!

Vierailija
5/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni varmaan.

Vierailija
6/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten miettikää niitä naisia jotka haluavat että oma mies antaa suuseksiä! Kuinka sairastavat, aivan selvästi lesboja kosa lesbot nuolevat toisiaan. Pitäs tuollainen homoilu kieltää heteroille. Huom tämä teksti oli sarkasmia

Vierailija
7/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eivät tosiaan välttämättä ole, mutta ohutk*llisia ainakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän