Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä pimeys on

Vierailija
31.10.2012 |

tosi masentavaa. Muiden mielestä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ihan valmis kävelemään junan alle. Oon vakavasti harkinnu ulkomaille muuttoa! No, kolmen kk päästä helpottaa...

Vierailija
2/8 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna olo tuntuu jo lähes puolikuolleelta, kunnes tammikuussa alkaa vähitellen herätä henkiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli mennä talviunille...

Vierailija
4/8 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin meinasin jo neljältä iltapäivällä nukahtaa pystyyn, ihan tuli sellanen olo et kello on jo kymmenen illalla, kun alkoi hämärtääkin. En tiedä mitä keksis et sais ittensä piristymään, ei oo vuosiin ollut näin vastenmielistä syksyä, harkitsen jo lääkärille menoa ja lääkitystäkin. Jouluntulo piristää edes hiukan, ajattelin huomenna jo laitella vähän joulukoristeita ja kynttelikköjä jos vähän piristyis ja sais kivaa tekemistä ja ajateltavaa.

Vierailija
5/8 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihanaa. Ihanaa saada olla rauhassa ja käpertyä kotiin. Onneksi on pimeää. Sit jaksaa taas keväällä ravata lasten kanssa aina ulkona ja tavata koko ajan ihmisiä tai ainakin lasten kavereita. Valitettavasti vaan täällä kaupungissa ei ikinä ihan pimeää ole. Valoa sieltä ja täältä.

Vierailija
6/8 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on vielä melkein täysikuu, ei tuolla ole yölläkään pimeää. Kun tuli lunta, maa on valkoinen ja se kirkastaa kummasti.

Näin Lapissa. Pimeys on asennekysymys.

Vierailija
7/8 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä pimeydessä mitään vikaa ole, mutta tää kylmyys... Ei haittaisi yhtään, vaikka valoisaa aikaa olisi se 8tuntia, jos lämpötila ulkona olsii +20-30.

Vierailija
8/8 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihana käydä lenkillä aikaisin. Ihana laittaa kynttilöitä pihalle ja touhuta muutenkin

Syksy on parasta aikaa. Mä olen nyt hereillä, en helteillä. silloin mä olen ja kökin ja ahdistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän