Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako exän listiä?

Vierailija
10.11.2012 |

nyt todella tekisi mieli!

Tausta: erosta vuosia aikaa, ex asuu n. 100km päässä meistä (minä ja alakouluikäistä poikaa).

Tämä vuosi oli ensimmäinen kun exä ilmoitti etukäteen, että haluaisi viettää isänpäivän poikien kanssa (tapaa lapsia todella harvoin, ehkä kerran kaksi vuodessa lyhyesti, isänpäiviksi ei ole poikia aiempina vuosina halunnut).

Pojat ovat kulkeneet noihin harvoihin tapaamisiin junalla (esikoinen nyt 12v), mutta exä ilmoitti jo viime viikolla, että on tällä paikkakunnalla työasioissa perjantaina ja ottaa pojat mukaansa.

Tuli sitten hakemaan poikia, ajoi pihaan ja menimme ulos. Exä katsoo minua päästä varpaisiin ja toteaa "V*ttu sä oot ruma". Itse totesin vain nauraen, että ihan miten vain tms. (exä nyt on aina haukkunut minua, ei vaikuta minuun eron jälkeen millään tavalla).

Sitten tapahtuukin jotain, mistä todella yllätyn: 12v karjaisee isällee, että noin et puhu äidille. Ja kun exä karjuu, että mitä niin esikoinen karjuu takaisin "äitiä et hauku". Yritän puuttua tilanteeseen ja sanoa esikoiselle, että anna olla. Exä hyppää autoon ja kaasuttaa pois, ilman lapsia. 5min kuluttua saan teksiviesti, jossa sanotaan, että voin pitää aivopesemäni lapset. Lisäksi syytöksiä, että olen vieraannuttanut lapset hänestä (ja en ole koskaan sanonut isästä mitään negatiivista, olen aina tukenut sitä hyvin heikkoa suhdetta).

Jep, kiva isänpäivä tulossa. Vietetään se taas samoin kuin monena vuonna aiemmin: kivaa yhdessäoloa.

(viime vuonna ex teki oharit viime hetkellä).

Eli että saako exän listiä? Tai jollain tapaa singota avaruuteen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että murrosikäinen poika haukkuu isänsä kuuluu asiaan, ja tuossa tilanteessa poika toimi vieläpä ihan perustellusti. Jos mies ei sitä tajua ja syyttää vielä sinua, niin taitaa olla aika idiootti. Toivottavasti ei välit poikaan kuitenkaan menneet lopullisesti poikki.

Vierailija
22/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

I still miss my ex but my aim is getting better.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan se lukee.Exä ei ole aiempina vuosina isänpäiväksi poikia halunnut ja sit lopussa lukee suluissa et exä teki viime vuonna oharit viime hetkellä.=D

Eli miten se oli,onku sulla AP lapsia ollenkaan?

Vierailija
24/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(minä ja alakouluikäistä poikaa).

Ap oli juttunsa alussa kivasti jättänyt tyhjäksi kohdan kuinka monta poikaa, heti kävi mielessä, että kohta täydennetään kun tarina on valmis. Se vaan pääsi unohtumaan.

Ap jos tarina on totta: älä listi exää, siitä saa saman kuin ihmisestä!

Vierailija
25/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap sanoi alussa ettei exä ole koskaan halunnut aiemmin viettää isänpäivää lasten kanssa.

Lopussa lukee et exä teki viimekin isänpäivänä oharit viime hetkellä.

Ymmärrätkö ristiriidan noiden kahden lauseen välillä.

Vierailija
26/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi alussa ettei exä ole koskaan halunnut aiemmin viettää isänpäivää lasten kanssa.

Lopussa lukee et exä teki viimekin isänpäivänä oharit viime hetkellä.

Ymmärrätkö ristiriidan noiden kahden lauseen välillä.

Ymmärrätkö missä se tyhjä kohta oli, jonka voi täydentää kun on keksinyt tarinan lopun...

Vierailija
27/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitä useammin luen tekstin sen keksitymmälle se tuntuu.=D

Ehkä AP testaa tossa tarkoituksella kuinka moni älähtää ja huomaako kukaan ristiriitoja joilla voi todistaa jutun keksityksi.

Vierailija
28/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(minä ja alakouluikäistä poikaa).

Onko toi lause sun mielestä suomea? Ei, sen pitäisi olla tyyliin: minä ja kaksi alakouluikäistä poikaa. Silloin se mielestäni kuulostaisi loogisemmalta. Ap ei vain ollut vielä keksinyt kuinka monta poikaa hänellä on niin jäi tollainen hassu aukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän