Voiko 14 v pojasta ottaa joulukortin tonttulakki päässä ja lähettää sukulaisille?
Kommentit (20)
että meidän teini suostuisi tonttulakki päässä poseeraamaan :)
Tuo mies ikean taljalla olis kyllä huippu!
Menisi kyllä mummoilla kaffit väärään kurkkuun...
kuvan, jossa perheen pojat istuivat saunan lauteilla tonttulakit päässä ALASTI. Eikä kyse ollut mistään taaperoista, vaan suht isoista jätkistä...
Voiko 14 v pojasta ottaa joulukortin tonttulakki päässä ja lähettää sukulaisille?
tonttulakki päähän jos meinaat ihan joulukorttia!
Mulla on enkelipuku
Mä lainaankin nyt vähän tota ideaa, mutta pukeudun kyllä mieluummin piruksi. Helvetin hyvät joulut!
jossa miehen pikkuvääpelille on ommeltu oma pieni lakki. Mies makaa takan edessä villakangasmatolla ja hymyilee. On siinä sukulaisilla ihasteltavaa.. ;)
Olemme saaneet joskus kortin, jossa oli koko perheen kuva tonttulakeissa, siis myös äidin ja isän. Siitä tuli hyvä mieli :)
kortin, jossa poseeraan hirventaljalla alasti tonttulakki päässään.
Hirveesti siitä on tykätty joka vuosi ja onhan se piristävän erilainen esim. neuvolantädin seinällä siellä muitten korttien joukossa. Silmä kiinnittyy siihen kuin itsestään.
täytti kesällä 15. Ei suostunut. Otan sen sijaan kuvan koirastani poronsarvet päässä ja tonttupuku päällä (tyyliin se Greengrassin Alfred-koira sarjassa Sydämen asialla), ja laitan sen sekä sukulaisille että teille tänne AV:lle ;)
saunan lauteilla hikisinä, tonttulakit päässä. Lähetetään ne lapsen opettajille ja koulukavereiden vanhemmille jne.
Mulla on enkelipuku
Mä lainaankin nyt vähän tota ideaa, mutta pukeudun kyllä mieluummin piruksi. Helvetin hyvät joulut!
mulla on siinä vaan pirunsarvipanta hiuksissani ja teemaan sopivat punaiset pikkarit. Ajattelin otattaa kuvan saunassa, niin se lämmin tunnelma jotenkin huokuu siitä vastaanottajille.
tottulakin jäivät jossain esikoisen 10-12 v kieppeilä. Muutama vuosi sen jälkeen onnistui vielä kuvien otto ilman lakkia. Viime vuonna ei enää saatu kuvaa. nyt haaveilen koko perheen yhteiskuvasta, mutta vaatisi aika järeät lunnaat lapsille.
Meillä on kultakaloilla sellaiset vedenkestävät tonttulakit. Tosi söpöt. Kaikki sukulaiset saa sellaisen kortin ja lähetetään vielä varakortti, kun kaikki eivät vastaa tekstiviestiin "tuliko joulukorttimme teille"
Olisin laittanut heidät pulkkaan istumaan tonttulakit päässä, mutta ei mennyt idea läpi. Toinen kyllä ehdotti, että minä ja mieheni voimme ihan itse istua pulkassa kuvattavana. Voi olla, että kehittelenkin sitä ideaa.
Me saimme kerran joulukortin, jossa perheen kolme murkkua tonttulakit päässä, tosi mahtava kuva!