Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja teini rasittaa

Vierailija
09.11.2012 |

Molemmat ärsyttävät toisisan ja tuloksena on aina riita. Jatkuvaa näykkimistä ja nälvimistä, jatkuvaa åahaa mieltä kaikilla. Teini on teini, siltä ei voi vielä paljon parempaa odottaakaan, mutta jotta joskus voisi, pitäisi miehen minusta antaa parempaa esimerkkiä -siitä huolimatta, että se teini on ärsyttävä ja tekee parhaansa ollakseen, rikkoo sääntöjä, välttelee töitä, kaikkea teinimäistä. Ja mies sitten tarttuu äistä jokaiseen, mutta kai se ensin tekee parhaansa pysyäkseen tyynenä tai jotain, sillä se ei ensin sano pojalla nätisti ja suoraan mitään, vaan odottaa, kunnes lopulta naksahtaa -mikä tapahtuu aika pian - ja sitten sanoo kaikkea ilkeää ja vittumaista ja huutaa.

Ja nyt minäkin jojoudun sitä katselemaan ja kuuntelemaan ja molemmat tiuskivat jo minullekin. Toinen että ei oo kiva kun isä tekee likaa töitä ja on epäreilu ja toinen että minä olen ihan selvästi sannut että xxx ei saa tehdä koskaan ikinä. Ja nämä sanotaan minulle ihan kuin olisi minun tehtäväni muuttaa molemmat osapuolet toisen mieleisiksi.

Ihan hyvä poika ja ihan hyvä mies yksinään, mutta karmea yhdistelmä.

Ja oiokeasti mä olen yrittänyt pitää tätä jossain järjellisessä kasassa niin kauan, että kohta en enää jaksa, vaan muutan erilleni. Pkele. En jaksa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teini miehen oma lapsi vai edellisestä suhteestasi?

Vierailija
2/3 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaa raahata koko perhe terapiaan, jos eivät opi olemaan ihmisiksi. Ovat niin samaa puuta, että vain puskevat luupäitään yhteen? Varmasti joltain taholta saisi apua, tai sitten joko a)lähetät ne mökille tappamaan toisensa b)lähdet itse kylpylälomalle yksinäsi .tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama juttu on ollut kaikkien kanssa :(

Epailen etta johtuu siita etta ovat samaa sukupuolta. Pojan taytyy itsenaistya ja se ilmenee isan vastustamisena, halveksumisena yms. Isalle on kova paikka se etta hanen pikkupoikansa on melkein aikuinen eika enaa haluakkaan leikkia hanen kanssaan vaan kaverit on tarkeampia, eika ihaile isaansa maailman ihmeellisimpana olentona, ja sehan sitten purkautuu samalla tavalla, riitelyna.

Mun nuorin on 18 ja huuto alkaa yleensa noin minuutin sisalla siita kun paatyvat samaan huoneeseen. Olen yrittanyt puhua jarkea mutta ei siita mitaan hyotya ole ollut. Molemmat samanlaisia kovapaita. Vanhempien poikien kanssa helpotti kun muuttivat pois kotoa, nyt on ihan ok suhde isansa kanssa.

Luulen etta ei auta muu kuin kestaa ap. Vetaydy pois tilanteista, mene toiseen huoneeseen ja yrita olla kuuntelematta ja puuttumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi