YleX aamun pojat yksinkertaisesti on vaan niin paljon parempia kuin NRJ:n...
Aamupojat.
Voittaa ne 100-0 niin jutuissaan kuin "karismassaan" ja täa Nenäpäivä-tempaus oli kaiken huippu!
Kommentit (28)
Peltsi muuten lähtiessään YleX:ltä viimeisen lähetyksen lopuksi haukkui kaupalliset kanavat.:D Muistaako joku muu?
ja Voicessa mua tympii kaikista eniten ne mainokset. Niitä tulee mun makuun _koko ajan_ ja ne kestää ikuisesti. Kuuntelen aamulla ja iltapäivällä YleX-kanavaa ja muina aikoina vaihtelen kanavaa vähän mitä sattuu sen mukaan mistä tulee musaa eikä mainoksia.
Jokainen valitkoon sen kanavan jonka haluaa. Kannattaa tosin käydä välillä "kylässä" muillakin kuin omalla vakikanavalla - saattaa löytää uusia suosikkeja :)
varsinaista radiokiusaamista siis. Varmaan kiva sillekin teinille, joka soitti johonkin NRJ:n kisaan ja siltä kysyttiin, onko se jo maistanut tänään kyrpää. Vastaus oli takelteleva "en", johon aamupojat, että olet niin ruma, että kukaan ei halua edes antaa kalleinta suuhusi.
Mä olen ollut aika tuuliajolla viimeiden vuoden, kun Jaajo lopetti :((((
Katajaa ja Eerikäistä ei kestänyt kuunnella. Nyt Samia ja Susannaa voi jo kuunnellakin, mutta aika sellaista peruskamaa kuitenkin. Kaipaisin niin sellaista Jaajon ja Petran (Annin) asennetta juontamiseen. Silloin oli aina ilo herätä aamulla :)
kuunteleeko joku aikuinen Aamupoikia?
Kyllä nyt on pakko varmaan tehdä pari kolme NRJ.tä dissaavaa aloitusta tämän vuoksi.
Onko jompikumpi aamupojista antanut pakit sinulle kun niin harmittaa?
Ei kuulosta käsikirjoitetulta, vaan spontaanilta hauskanpidolta, eli ovat tosi taitavia. Suomen parhaat radiojuontajat.
Itse olin vaan vähän pettynyt siitä että olivat niin vähän äänessä maratonlähetyksessä, mutta ehkä olisi sit pitänyt kuunnella öisin lähetystä ;)
Etenkin eka yö oli huippu. Pelasivat mm.jotain Satlkkeri-roolipeliä ja parisuhdepeliä.
ap
kuunteleeko joku aikuinen Aamupoikia?
Kyllä nyt on pakko varmaan tehdä pari kolme NRJ.tä dissaavaa aloitusta tämän vuoksi.
Onko jompikumpi aamupojista antanut pakit sinulle kun niin harmittaa?
Taitaa toisen ketjun aloittaja olla eri, ainakin kirjoitustyylistä päätellen.
Mutta aiheeseen.
Mielestäni NRJ:n Aamupojat on jääneet jonnekin 13-vuotiaan "koviksen" tasolle.
Ei kuulosta käsikirjoitetulta, vaan spontaanilta hauskanpidolta, eli ovat tosi taitavia. Suomen parhaat radiojuontajat.
Itse olin vaan vähän pettynyt siitä että olivat niin vähän äänessä maratonlähetyksessä, mutta ehkä olisi sit pitänyt kuunnella öisin lähetystä ;)