Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos saisit tietää miehesi käyttäneen

Vierailija
09.11.2012 |

seksuaalisesti hyväksi alle kouluikäistä lasta nuoruudessaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan saisin jonkun hermoromahduksen.

Vierailija
2/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hankalaa se varmasti olisi jos olisi jo mieheni eikä vaan poikaystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisi hyväksymään asiaa, ero tulisi.

Vierailija
4/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä oli tehnyt?

Vierailija
5/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis voisi hyväksyä, jos nuoruudella tarkoitetaan tässä teini-ikäistä tai vanhempaa henkilöä. Jos kyse olisi 10-vuotiaan ja 7-vuotiaan lääkärileikeistä, niin sitten voisin harkita.

Vierailija
6/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukko silmään.

Vierailija
7/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7v tyttöä jopa penetroinut 13-14 vuotias.

Vierailija
8/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 13-14-vuotiaalla pitäisi olla jonkinlainen taju noiden asioiden suhteen. 6-7-vuotias on puolet pojan iästä, vielä täysin puolustuskyvytön. :( Kun on kyse noin pienestä lapsesta niin voisi aivan yhtä hyvin olla 4-vuotiaskin - ero 6-vuotiaaseen ei ole merkittävä.

Vierailija
10/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pojat voivat olla tuon ikäisenä todella lapsellisia. Minulla on erittäin suuri luotto omaan mieheeni, joten jos tosiaan jotain tuollaista selviäisi, keskustelisin asian läpikotaisin hänen kanssaan. Panisin paljon painoa sille, mitä mieltä mies itse nykyään on tapahtuneesta, miten hyvin on kyennyt itse analysoimaan tapahtuneeseen johtaneita tekijöitä, ja miten hän on hoitanut sen mahdolliset seuraamukset.

Todella vakava keskustelu tuosta seuraisi, mutta en nyt kuitenkaan suin päin heittäisi ulos miestä, jonka olen kokenut menneen kymmenen vuoden ajan pelkästään luotettavaksi, äärimmäisen rehelliseksi, hyväsydämiseksi ja lojaaliksi. Jos suhteemme ei olisi näin vankalla pohjalla ja miehellä olisi jo aiemmin ollut jotenkin epämääräistä käytöstä, en ehkä jaksaisi hirveästi paukkuja laittaa tähän keskusteluun.

Vierailija
11/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäytetyksi. Jatkaa samaa, mitä kokenut itse joskus.

Vierailija
12/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pitää antaa anteeksi

Vierailija
13/18 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäytetyksi. Jatkaa samaa, mitä kokenut itse joskus.

jo pelko persiissä omienkin lasten puolesta?

Vierailija
14/18 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pojat voivat olla tuon ikäisenä todella lapsellisia. Minulla on erittäin suuri luotto omaan mieheeni, joten jos tosiaan jotain tuollaista selviäisi, keskustelisin asian läpikotaisin hänen kanssaan. Panisin paljon painoa sille, mitä mieltä mies itse nykyään on tapahtuneesta, miten hyvin on kyennyt itse analysoimaan tapahtuneeseen johtaneita tekijöitä, ja miten hän on hoitanut sen mahdolliset seuraamukset.

Todella vakava keskustelu tuosta seuraisi, mutta en nyt kuitenkaan suin päin heittäisi ulos miestä, jonka olen kokenut menneen kymmenen vuoden ajan pelkästään luotettavaksi, äärimmäisen rehelliseksi, hyväsydämiseksi ja lojaaliksi. Jos suhteemme ei olisi näin vankalla pohjalla ja miehellä olisi jo aiemmin ollut jotenkin epämääräistä käytöstä, en ehkä jaksaisi hirveästi paukkuja laittaa tähän keskusteluun.

Vierailija
15/18 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka niin kovasti ymmärtävät kaiken aina ex-vaimon ja lasten hakkaamisista lähtien tällaisiinkin tapauksiin asti. Hoitelevat ymmärtäväisesti alkoholistimiehiään(esim.) ja tuntevat varmaan itsensä siten niin kovin paremmiksi ihmisiksi ja niin kovin tarpeellisiksi.

Itse en kuulu heihin.

Vierailija
16/18 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla kyseisen ihmisen kanssa enää koskaan tekemisissä. En ikinä.

nim. hyväksikäytetty tyttö, nykyinen nainen

Vierailija
17/18 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero välittömästi ja yhteys poliisiin, jos siis kyseessä aiemmin lain tietoon tulematon tapaus.

Ei kaikkea anneta anteeksi, joistakin teoista pitää saada kunnon rangaistus, joka tuntuu häpäisevänä leimana loppuiän. 6-vuotiaan raiskaus on tällainen teko, ei unohdeta ikinä ja on ihan oikein että tekijä kärsii ja mahdollisimman paljon.

Sillä kyllä se tyttökin on siitä koko elämänsä varmasti kärsinyt.

Vierailija
18/18 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero välittömästi ja yhteys poliisiin, jos siis kyseessä aiemmin lain tietoon tulematon tapaus.

Ei kaikkea anneta anteeksi, joistakin teoista pitää saada kunnon rangaistus, joka tuntuu häpäisevänä leimana loppuiän. 6-vuotiaan raiskaus on tällainen teko, ei unohdeta ikinä ja on ihan oikein että tekijä kärsii ja mahdollisimman paljon.

taitaa olla jo vanhentunut...

Sillä kyllä se tyttökin on siitä koko elämänsä varmasti kärsinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi