Millaiset asiat ovat turn offeja wt:lle?
Kommentit (77)
ihan kybällä ja yx namupäivä viikos.
Laadukkaat ravintolat esim. Lehtovaara ja Sasso, hyvin leikattu siisti tukka ilman punaisia tai mustia palkkiraitoja, kaupunkimatkat, veneily, golffaaminen, laatuviinit, hyvät juustot, pienet annokset.
klassinen musiikki, prässihousut (paitsi taksikuskeilla ja manneilla), hyvin leikattu jakkupuku, hillitty meikki, yleissivistys, ajankohtaisohjelamt, jos samaan aikana tulee BB, Emmenrdale, Maajussit tai Salkkarit.
Kirjallisuus, taidenäyttelyt, äänestäminen, vihreät arvot, jo mainitun ooperan lisäksi baletti, moderni tanssi, Suomen Kuvalehti.
Onpas ristiriistaista. Palstan perusteella meidän perhe olisi wt (ja minä varsinkin) mutta silti on listattu vain pari sellaista, jotka eivät minua kiinnosta.
Viinin tai muun alkoholin juominen ruoan kanssa. Tuntemani wt-pariskunta kyllä juo ja kovasti juokin, mutta ruoan kanssa ottavat juhlissakin maitoa kun eivät kuulemma ole tottuneet juomaan ruoan kanssa.
Jo ottaa oikeesti vain pari kaljaa.
Jos on pukeutunut merkkivaatteisiin (esim. Peak, Gant jne), muttatoki mielellään feikkimerkkeihin saa pukeutua. Voi myös yhdistää huutiksesta halvalla ostettua Gantin huååaria kananpersetukkaan.Jos toinen ei heti hyväksi neljää eri isälle olevaa räkänokaa, se on turn off.
Jos on lankatut nahkakengät.
Siis muustakin kuin ryyppäämisestä, panemisesta tai julkkisjuoruista puhuminen.
"Liian hienot sanat", jotka tosin on normaaleille ihmisille ihan tavallisia sanoja, esimerkiksi passiivinen, monologi, positiivinen jne. Tuota hienommista sanoista puhumattakaan.
Jopa naispuolisille wt:lle. "Siis minähä en mikkään femakko-lepakko oo, kyllä se niin on että miehen pittää olla mies eikä sen kuulu tehhä akkojen kotitöitä. Mielelläni minä siivoan, tiskaan, laitan ruokaa ja hoidan lapsia, mies sitten rassailee autoo kun muistaa tai jaksaa".
Siis muustakin kuin ryyppäämisestä, panemisesta tai julkkisjuoruista puhuminen.
"Liian hienot sanat", jotka tosin on normaaleille ihmisille ihan tavallisia sanoja, esimerkiksi passiivinen, monologi, positiivinen jne. Tuota hienommista sanoista puhumattakaan.
tuota se niillä on
Jopa naispuolisille wt:lle. "Siis minähä en mikkään femakko-lepakko oo, kyllä se niin on että miehen pittää olla mies eikä sen kuulu tehhä akkojen kotitöitä. Mielelläni minä siivoan, tiskaan, laitan ruokaa ja hoidan lapsia, mies sitten rassailee autoo kun muistaa tai jaksaa".
Kakrut istuu sohvalla ja kaivaa nenää paskaisissa t-paidoissaan ja Tarjoustalon kalsareissaan, vaikka vieraat istuvat kahvilla keittiössä.
- mä olen aina syönyt nopeasti ja lasten myötä oppinut entistä nopeammaksi.
- tykkään buffetista, koska yleensä siellä saa varmasti edes syömistä ja voi hotmia rauhassa niitä tykkäämiään sen sijaan, että lautasella on vain hippunen hyvää
- en tykkää viinistä ruokajuomana, koska siitä ei lähde jano
- en tykkää oopperasta tai baletista
- en myöskään tykkää jäykistelyjuhlista
- en tykkää aktiivilomista (tarkoitan urheilua)
Kiinnostus politiikkaa ja historiaa sekä korkeakulttuuria kohtaan (kuvataiteet, tanssi, klassinen musiikki, teatteri jne)
Sivistyneisyys.. Ei osata sivistyssanoja, ei lueta ikinä mitään kirjaa (paitsi hömppää), päivälehtiä ei lueta (esim. Aamulehti, HS)
Uutisten seuraaminen
Keskustelutaidot. Small talk. Toisten ihmisten huomioiminen ja kevyt keskustelu esim. juhlissa tai illallispöydässä. Kohtelias kiinnostus toisista ihmisistä "Mitä kuuluu?" Kuinka tunnette juhlavieraan? jne
Ruuanlaittotaidot. Illalisten järjestäminen. Juhlien järjestämiset ilman "kosteata bile-meininikiä"
Juhlat ilman viinaa.
Klassisen musiikin kuunteleminen ja mm. konserteissa käyminen
Akateemisuus. Opiskelu intohimona.
Ulkoilu ja urheiluharrastukset.
Lukeminen.
Omisusasuminen. Tavoitteellinen säästäminen. Ei osteta luotolla, vaan säästetään isompiin hankintoihin.
Arkiliikunnasta nyt puhumattakaan. Eivät varmasti pyöräile töihin elleivät ole tosi köyhiä. Ja minnekään eivät kävele - ikinä!
No jos ei haluta myöntää tätä WT-ilmiötä (esim. matalasti koututetut työttömät jotka eivät edes halua töihin, makaavat ja juovat viinaa paskasissa kodeissaan)
Totuus on, että esimerkiksi itse ajattelen sellaisista suvaitsemattomista, keskustelutaidottomista, tupakoivista, juoruavista naisista, että ovat juntteja. Eivät osaa muuta kuin puhua paskaa seläntakana, kokevat alemmuudentunnetta "hienostelijoita" kohtaan. Ja ne "hienostelijat" ovat niitä jotka vain oikeasti tykkäävät klassisesta musiikista, pukeutuvat siististi, ja inhoavat pahaa puhumista.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:00"]Kuinka moni teistä pitää siitä, kun hihaton farkkutakkinen ja tatuoitu jätkä tulee ja hakkaa tuntemattoman naisen hakkaajan paljain käsin ihan vaan ritarifiiliksissään? Ja kaahaa pois tilanteesta datsunillaan?
[/quote]
Lol :) tupakka suussa ja lähtiessä datsunista kuuluu iron maidenin aces high
Jo ottaa oikeesti vain pari kaljaa.
Jos on pukeutunut merkkivaatteisiin (esim. Peak, Gant jne), muttatoki mielellään feikkimerkkeihin saa pukeutua. Voi myös yhdistää huutiksesta halvalla ostettua Gantin huååaria kananpersetukkaan.
Jos toinen ei heti hyväksi neljää eri isälle olevaa räkänokaa, se on turn off.
Jos on lankatut nahkakengät.