Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosi, että lentoja ei voi maksaa kuin luottokortilla?

Vierailija
09.11.2012 |

Olen tyrmistynyt. Voiko lennot varata paikan päällä etukäteen ja maksaa siinä, käykö siinä käteinen tai Electron?

Paha mieli, on kyllä köyhät kyykkyyn meininki taas :(

-ap joka olis kerrankin lähdössä reissuun. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko se Supersaver

Elä masennu vielä

Vierailija
2/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että netistä ostettuna? voi maksaa elektronilla, oon tehny niin monesti. sun pitää vaan tarkistaa nettipankista että sun kortin tiedoissa on "ruksi ruudussa" et sillä voi maksaa netis ( ainakin nordea on näin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkapörssistä voit ostaa vaikka osarilla :)

Vierailija
4/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanu näin ryanilta ja norweigianilta. Ja myös travellinkin kautta (siellä saa muistaakseni verkkopankilla).

T: 3

Vierailija
5/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin norwegianilla ja ryanairilla ja blue1lla lentäny, kaikki liput tilannu netistä ja maksanu visa electronilla. ryanairilla lennosta tosin piiiiiiiiiiiiitkä aika. nortsilla ja blue1lla matkannu tänä vuonna. ja (tuli vaan mieleen) paypalissaki käy visa electron.

Vierailija
6/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös luottokortilla tarkoiteta millaista vaan pankkikorttia? Ei kortissa siis tarvitse olla luotto-ominaisuutta, että sillä voi maksaa netissä.

Vierailija
7/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. supersaver.fi ebookers.fi jne.

Visa Electronilla olen maksanut Ryanairin, Norwegianin ym. lennot. Ei mitään ongelmaa :)

Samoin jos ostaa pakettimatkan, esim. aurinkomatkat, finnmatkat jne. niin käy myös verkkopankkimaksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän