Mitä mieltä av-mammat olette tyttöni yo-mekosta?
Olisi kiva tietää teidän mielipide... :)
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/ax-paris-110…
Kommentit (22)
Kylmä tulee, mutta kaunis mekko! Onnea tytöllesi!
Itsekin laittaisin mielelläni päälle just tuollaisen, mutta jää haaveeksi näillä reisillä...
Ihan kaunis mekko mielestäni (joskin hieman lyhyt).
Mietin vain sitä, että tuo ei ole kovinkaan juhlava ja kun muistelee omia parin vuoden takaisia yo-juhlia, niin kyllä suurimmalla osalla luokkatovereista oli todella juhlavat raakasilkkimekot (tosin polvipituiset).
Onhan tuo elegantti.. mutta saattaa näyttää arkiselta.
Nättihän se on, ehdottomasti. Itse käyttäisin kyllä enemmänkin rennolla illallisella tai baarissa. Yo-mekoksi mielestäni liian lyhyt ja synkkä.
- 22v
niin aika halvan oloinen retale. Sorry, mutta halusit tietää.
Tuo lyhyys varmaan tekee sen. Turhan lyhyt tuollaiseen juhlaan.
Ja mulla tulee mekosta mieleen yöpaita :)
Vaikka ei kai se nykyään mitään haittaa. Mutta itselläni esim. oli yo-juhlatilaisus kirkossa, niin siellä kyllä sai vähän pahaa silmää ne tytöt, jotka olivat valinneet päälleen silloin muodissa olleet "roiskeläppämekot". Polvipituus olisi turvallisempi.
n24
liian halpasen näköinen yo-juhliin.
En tosin usko,että tuo on tyttäresi yo-mekko. Onko sinulla edes tytärtä, ainakaan sopivan ikäistä yliopillaaksi ;-)
Lyhyt, synkkä, halvan näköinen ja vanhahtavan mallinen. Sitähän sä kysyit!
Omaan makuun tuo on enemmän semmonen...arkisen oloinen, ei juhliin.
Bilemekoksi se käy, joten ostakaa pois, mutta ylppäreihin hienompi.
Itselläni tuo näyttäisi varmaan yöpaidalta.
Onnea uudelle ylioppilaalle sekä äidille!
ja lyhyyshän riippuu kantajan pituudesta. Lyhyitähän ne muodikkaimmat mekot nyt on...
Itse tosin pyrkisin ostamaan vastaavan silkkisenä. Materiaali pyrkii jäljittelemään silkkiä ulkonäöllisesti, mutta aito olisi mukavampi ja tyylikkäämpi. Eikä välttämättä hirveän paljon hintavampikaan...
mutta ei toi jokaisen vartalolle istu...
Ja ei kyllä ole hirmu juhlava, en yo-juhliin laittaisi. Baariin, pikkujouluihin yms. sopii paremmin
saman pituinen kuin monella tytöllä äitini YO-kuvassa. Äitini on päässyt ylioppilaaksi 1973.
Kylmä tulee, mutta kaunis mekko! Onnea tytöllesi!