Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa lääkärille, mutta mies kieltää! =(

Vierailija
01.12.2005 |

Olen raskaana viikolla 27 ja olen nyt viikosta 20 alkaen käynyt parin viikon välein lyhyen kohdunkaulankanavan takia lääkärillä, jossa on tarkistettu kohdunsuun tilanne.

Jo ennen edellistä kertaa soitettiin haluanko vaihtaa päivällä aikaa, että lääkärin mukana olisi 5 kandiopiskelijaa. En pystynyt vaihtamaan silloin aikaa sillä oli menoa ja menin tavalliselle lääkärille niinkuin oli sovittu. Kun miehelle kerroin niin hän oli ihan kauhuissaan, että et varmana suostu, että opiskelijat on siinä mukana kyyläämässä... varsinkin jos on miespuolisia opiskelijoita. Silloin asia hoitui sillä kun en edes olisi voinut vaihtaa aikaa.

No nyt tänään soitettiin taas jos haluaisin vaihtaa aikaa vähän myöhemmäksi, että olisin juuri hyvä " opetuspotilas" . Mulle sopi tää uusi aika ja tietäen miehen mielipiteen suostuin siillä tää nainen joka soitti sanoi mulle, että jos suostun niin silloin lääkäri on ERIKOISlääkäri ja tutkimus kestää hieman kauemmin, mutta lääkäri selittää erittäin PERUSTEELLISESTI kaikki. Sen takia oikeastaan suostuin eikä mua haittaa jos opiskelijat näkee siinä sivussa mut ilman housuja koska ne on tulevia ammattilaisia.

Nyt mua pelottaa lähinnä miehen reaktio kun hän on aina ollut kaikissa ultrissa (itseasiassa myös neuvolakäynneillä) mukana. Ajattelin, että ultrausaamuna sanon ettei hänen tarvitse tulla, että ei haittaa vaikka menisin yksin, mutta oon melko 100% varma, että hän haluaa tulla mukaan.

Taidan tehdä niin etten kerro hänelle asiasta ennenkuin odotushuoneessa, mutta pelkään oikeesti, että tulee jotain riitaa jos joukossa on miesopiskelijoita =( Mutta tuskin hän kehtaa siellä lääkärissä avata suutaan. Ehkä sit käynnin jälkeen on iso riita tiedossa =(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- " olen menossa sille erikoislääkärille ja olen hyväksynyt sen, että kandit voivat tulla vastaanotolle. Sinä joko hyväksyt asian ja pääset mukaan tai sitten ei tarvi tulla ollenkaan" . Jos mies alkaa väkivaltaiseksi tai uhkaavaksi niin heität pellolle etkä ota takaisin ennen kuin parin vuoden terapiat on käyty -> tuskin kiinnostaa enää siinä vaiheessa by the way. Jos alkaa muuten vain vikistä, että en tykkää niin voit sanoa, että " minä päätän tästä asiasta ja piste" .

Vierailija
22/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies turkkilainen eikä sitä haitannut yhtään, että mua tutki mieslääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan ne miehet luulevat mieskandien

saavan tarpeellista opetusta ja kokemusta jos se alapään näkeminen on niin hirveää. Työhönsä ne vaan opiskelevat.

Mun mies ei välitä, tuumaa vaan että mitä sitten jos onkin miespuolisia opiskelijoita synnärillä tai näissä raskausajan tutkimuksissa. Luulen kyllä että mua itseäni vois enemmän arveluttaa jos siinä ois lauma miehiä ympärillä kun alapää paljaana makaa.

Vierailija
24/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän, että ultrassa on kiva olla mukana " näkemässä" tuleva vauva tai kuulla sydämenlyönnit, mutta että kaikissa sisätutkimuksissakin mies kyylää siinä vierellä?

Vierailija
25/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei ole normaali.

Vierailija
26/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tulen niitä enää täällä isossa kaupungissa näkemään ja eiköhän ne ole aikas monta alapäätä nähnyt!

[/quote]

lääkärit ja hoitajat, jotka työskentelevät esim gynepuolella, näkevät niitä alapäitä niiiiin monia, että ei yksittäiset tapaukset mieleen jää.

Ja miten jotkut voivat edes kuvitella, että joku ihmeen tirkistelyn halu olisi se motivaattori, joka saisi hakeutumaan esim gynekologiksi

Vierailija
27/32 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa ap:n kannattaa tivata mieheltä lista miestä tutkineiden nislääkärien/hoitajien nimistä, iästä ja pantavuudesta. Jumalauta! Vaadi mieslääkärit! Ja hoitsut!

Vierailija
28/32 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa ap:n kannattaa tivata mieheltä lista miestä tutkineiden nislääkärien/hoitajien nimistä, iästä ja pantavuudesta. Jumalauta! Vaadi mieslääkärit! Ja hoitsut!

Ja vaaditaan me se, että akat lukee avauksen päivämäärän ennen vastaamista?

Vierailija
29/32 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän siis aiemmin kirjoittanut, mutta kysynpähän vaan.

Vierailija
30/32 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin sun römpsäsi olisi jotain niin ihmeellistä, että ne miehet sekoaa siinä. Haloo, eiköhän jokainen mies ole nähnyt noita ihan tarpeeksi ja netistä löytyy kuvia, jos kiinnostaa. Kyse on opiskelijoista ja heidän on pakko oppia. Ymmärrän jotenkin, että sinä et halua, mutta mitä helvattaa se sun miestäsi haittaa.

Mites sitten synnytys? Mulla on ollut toisella kerralla anestesialääkäri mies ja toisella synnytyslääkäri. Jälkikäteen naurettiin miehen kanssa, että millainen mies hakeutuu synnytyslääkäriksi...:)

Onko sun mies umpisuomalainen?

Vierailija
31/32 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä miehellä prioriteetit täysin sekaisin. Jos sä olet noilla viikoilla kahden viikon välein erikoislääkäriseurannassa yliopistollisessa keskussairaalassa, niin se tarkoittaa että teillä on riskiraskaus,jossa on riskinä ennenaikainen synnytys, lapsen sairaus tai kuolema. Siksi teillä on niin tiukka seula. Kohdunsuun tilanne juuri kertoo tuosta ennenaikaisen synnytyksen riskistä, joka voi sitten johtaa vaikka vauvan kuolemaan.

Ja mies on kiinnostunut eniten siitä onko huoneessa opiskelija paikalla vai ei? Olisiko miehen syytä nyt ryhtyä huolehtimaan siitä, että lapsi saadaan elävänä maailmaan ja varmistaa, että saatte parasta mahdollista hoitoa. Sitä tässä maassa saa yliopistollisen sairaalan erikoislääkäriltä.

Vierailija
32/32 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksunhan täytyy olla jo koululainen ! kerropa Ap tänne, vetikö ukkos kaameet pultit siitä kandilaumasta..;)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä