Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lääkkeen anto 5v:lle APUA!

01.12.2005 |

Miten helskutissa saan annettua tytölle antibiootit ja yskänlääkkeet.Hirveetä tappelua ollu koko päivä.Ruiskulla väkisin sai annettua antibiootin mut yskänlääkkeen sylkäs mun päälle.Tyttö on tosi kipeä mut vastaan jaksaa taistella.Olen kokeillut kiristyksen,uhkailun ja lahjonnan,mikään ei toimi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienempi lapsi, mutta taisteltu on (piti ottaa säännöllisesti allergialääkettä, jonka makua inhosi...) Lahjontakin auttoi lopulta, ja sitten helpotti todella, kun älysin antaa lapsen ottaa itse lääkensä. Ensin käytti ruiskua (oli jännää kun sai ottaa itse... ;) ja nykyään ottaa pienestä mittakupista.

Kannattaa kokeilla onnistuisiko teillä. 5-vuotias ymmärtää kuitenkin jo, jos annat vaihtoehdoiksi, että otatko itse vai antaako äiti - tarvittaessa väkisin. Kannattaa kuitenkin ehkä aloittaa yskänlääkkeellä, ellei antibioottia ole reilusti pullossa... ;)

NN

Vierailija
2/2 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kannattaa pyytää antibiootit tabletteina - meillä ei 5-vuotiaana litkut menneet millään alas, mutta tabletit meni alta aikayksikön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla