Kirppiksillä hullut hinnat nykyään!
Kävin Akselissa kiertelemässä ja 7 vuotta vanha Jonathanin halpishaalari joka silloin 2005 maksoi tarjouksessa 19,90 (muistan koska ostin kaksi kakkoshaalareiksi) oli nyt kuluneena myynnissä ja hinta oli 19,50 e! Muita vastaavia tapauksia oli useita. Mikä ihmisiä vaivaa? Ei kai kukaan noilla hinnoilla mitään osta?
Kommentit (6)
Mä oon huomannut saman. Möin Ticketin välikausitakin kympillä kirppiksellä. Se oli mennyt, joten ehkä siinä oli hyvä hinta sitten? Talvipukuja möin 5 eurolla.
Kävin kiertelemässä muita pöytiä, jossa oli kans lastenvaatteita. Pesussa kulahtaneita vaatteita oli myynnissä eurolla tai kahdella. OIKEESTI! Itellä oli pesussa kulahtaneet/nukkaantuneet vaatteet 10 sentillä ja ne tosi hyväkuntoiset vaatteet oli max 3 euroa (bodyt, paidat ja housut 1-2 euroa). Melkein kaikki meni noista hyväkuntoisista, mut kukaan niitä nukkaantuneita vaatteita ollut ottanut.
Tulihan sieltä 250 euroa :D Eli aika hyvä kirpparisaalis. Ens keväänä uudestaa!
pöytiä aina välillä tulee vastaan. Kitiseväthen sitten nämä myyjät kun ei ole menneet kamat kaupaksi...
Kukaan ei ostanut, oliko hinta liian suuri? Ihmettelin, kun on kuitenkin syksy.
hyväkuntoisesta Rukan sadetakista ihan ok pyynti minusta.
Aina ei vaan satu ostaja kohdalle.
Kun peruspaidasta pyydetään yli vitosta ja lasten tahraisesta markettihaalarista viittätoista euroa, on jotain pielessä. Pahasti.
Superkirppiksellä oli käytetty NameItin toppahaalari, koko noin 74, 50e. Siis VIISKYT EUROO!
Itse myyn lähes ilmaiseksi kaiken, en halua kiskoa vanhasta tavarasta. Itselläni laadukasta tavaraa selvästi muita halvemmalla.Oma tiski tyhjenee, naapurien ei. Hyvin olen saanut rahaa!