Onko olemassa Arabian kokkipadan korviketta?
Kokkipataa ei surukseni enää näköjään valmisteta, joten joku vastaava pitäisi löytää. Mitään raskasta valurautapataa en huolisi, sellaisia oli paikallisessa myymälässä tarjolla. Kovin tarkkaa tutkimusta tarjonnasta en vielä ole ehtinyt tehdä. Joku Pyrexin patakin siinä näytti olevan tarjolla. Olen kyllä niin tottunut siihen kokkipataan, etten tiedä voiko sitä mikään korvata :)
Kommentit (16)
mutta nyt en ole niitäkään missään nähnyt. Kai se on vaan lähdettävä kiertelemään.
Ap
Uunipatoja kyllä netistäkin löytyy, mutta ne on vaan uuniin tarkoitettuja.
Missä se kanneton kokkipata olis ylimääräisenä?
Ap
Hei,
Minulla on Kokki Pata joka monen käyttövuoden jälkeen on alkanut polttamaan ruoat pohjaan. Onko sinulla pata vielä myynnissä? Olisin kiinnostunut.
ystävällisin terveisin Janita Pihlaja-Wickholm Porvoosta
janita.pihlaja-wickholm@porvoo.fi
Hei, mulla on 3 litran kokkipataan kansi, pata on hajonnut. Myyn mielelläni tarvitsevalle!
keisarinna_1369@hotmail.com
Merja
Ja minusta se on ihan hyvä. Lisäksi vielä kohtuuhintainen.
käyttää oikein enkä ihan arvostaakaan, ihan Arabiaa ja sillä on nimikin :-)
Kertokaas ideoita, miten sitä hellalla käytettävyyttä voi paremmin hyödyttää. Itse oon käyttänyt vain uunivuokana.
en oo kertaakaan kyllä vielä tehny sillä
Kultakeramiikalla on Bistro patoja, käy myös liedelle, keramiikkaa minun mielestäni
Ei keltään sattuisi löytymään tuohon 3,25l kokki pataan joutavaa kantta? Kansi halkesi ja olisi enemmän kuin sata jänistä jos jostain löytäisin uuden kannen!
Hei!
Onko sinulla vielä tallella se Kokkipadan kansi? Minun meni rikki, ja tarvitsisin uuden!
Terveisin Pipsa/ pipsatoi at gmail.com
Mulla olis kokkipadan kansi, itte pata meni rikki :( Ja vetoisuus oli varmaan sen n.3l.
Hei! Onko sinulla vielä kansi jäljellä? Minulla olisi yksinäinen pata kantta vaille.
tuote. Tosin sitäkään ei enää valmisteta, mutta kesällä oli ainakin tehtaanmyymälässä niitä vielä hyvin tarjolla. Lieneehän noita muitakin, yhden ainakin muistan ulkonäöltä sellaisen kauniin punertavan oranssin mutten muista merkkiä.